Miksiköhän alapäänkarvat ei harmaannu?

Alkuperäinen kirjoittaja Säteileekö:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No ois se aika kamalaa jos muna harmaantus. Mieti nyt, ihan ku vainajaa imis. :o


Meil on ainakin 'muna' ja karvat erikseen. Jos karvat harmaantuu, niin muna pysyy ennallaan.

Mut kun punatukkainen sano että "MUNISSA EI VIELÄ HARMAITA NÄY".. :snotty:
 

Yhteistyössä