G: Ällötys mies. Mitkä tai Mikä tekee miehestä ällötyksen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vappuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vappuja

Vieras
Omasta mielestään!
Oma listani:

-Kaljamaha
-Viikset
-parta tai muotoiltu parta/viirut(sänki menee siinä ja siinä)
-lyhyet hiukset/hiukset leikattu johonkin tiettyyn malliin
-liian lihaksikas/treenattu kroppa
-liian pitkä tai itse lyhyempi mies
-akne
-yhteen kasvaneet kulmakarvat
-lenkkarit,kusiluistimet tai vastaavat ällö kengät miehellä
-lihava mies
-suomileijona tuotteita käyttävä äijä


Jatka kohta listaa :D Aika paljon sitä ällötyksiä löytyy :x Ei sitten pahalla tätä ketjua ja vain omat ällötykset kehiin! Makuasioista voi yrittää tietty kiistellä :D
 
Suahan ällöttää kaikki! :D mun mielestä muotoiltu parta on just ihana <3

Mua ällöttää
- hirveen huono iho
- rasvaset hiukset
- hirveet hampaat
- ylipäätään hygienian laiminlyönti jne
- lyhyet miehet
- tosi lihavat, pikku maha kelpaa kyllä
- hirveet tikut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Sikamaisuus, noin yleisesti. Mutta pelottavaa olisi myös, jos joutuisin autiolle saarelle laihanhintelän miehen kanssa, jolla olisi tummat hiukset, siniset silmät ja tatuointeja.

:D Joo, sikamaisuus yleensä. Tässä ajattelin lähinnä ulkoisia juttuja ja juuri sitä pinnallisuutta.

Tietty listaan tulisi muuten kaikki:
-narkkari
-linnakundi
-työtön/saamaton
-alkoholisti
-naisten hakkaaja tai muutenkin väkivaltainen jne.

Mutta naiset, pinnallista pinnallista olemusta ;)
 
miksi akne on ällöttävä? ettekö te ole aikuisia? se on vaikea asia kantajalleenkin. kaljamaha on itseaiheutettu sen lisäisin omalle listalleni. ja viikset ilman partaa.
 
liian lihaksikas on yök. mutta toisaalta niin on läskikin. yli 175cm YÖK. suomalainen mies joka tiedostaa ja kailottaa kaikille olevansa suomalainen. mies joka kannattaa oikeistopuoluetta. mies joka ei oo aktiivinen, vaan sellanen röhnö. mies joka ei puhu höpsöjä, vaan on jäyhä.

ällöintä on ehkä mies, joka luulee olevansa todella komea ja ihana ja fiksu, varsinkin parin promillen humalassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eve:
Suahan ällöttää kaikki! :D mun mielestä muotoiltu parta on just ihana <3

Mua ällöttää
- hirveen huono iho
- rasvaset hiukset
- hirveet hampaat
- ylipäätään hygienian laiminlyönti jne
- lyhyet miehet
- tosi lihavat, pikku maha kelpaa kyllä
- hirveet tikut

:D itsekin katselin listaa ja näyttää kaikki olevan ällöä mielestäni. Toki sitä voisi noista monia katella, mutta asioillehan voi tehdä muutoksia :D
Sun listaan tungen nokkani ja nappaan listaani:
-rasvaiset hiukset
-huono iho
-hirveet hampaat
-hygienian laiminlyönti (likaisuus, hengityksen haju jne.)
 
Rumien puhuminen, tyhmyys, liiat luulot itsestään.

En oikein itselle tykkäis lihavasta miehestä, enkä tykkää jos mies ryyppää.
Tunnevammaisuus ei oo myöskään mikään pop.

Haisevat ei tietenkään kelpaa, itsestäänselvästi, eikä tupakoivat. En tykkää jos mies on kauhean rasistinen ja sikaniska. Sotahullut ei innosta myöskään.

Likaiset töhnöhampaat ja kakalle haiseva henki on jotain ihan hirveetä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
miksi akne on ällöttävä? ettekö te ole aikuisia? se on vaikea asia kantajalleenkin. kaljamaha on itseaiheutettu sen lisäisin omalle listalleni. ja viikset ilman partaa.

Siksi, kun se on vain jotenkin ällöttävää mielestäni ja siihen en oikeastaan muuta osaa sanoa perusteluksi. Se vain näyttää kauhealta ja ymmärrän, ettei kantajalleen ole helppoa se... silti :(
Kyllä sille aknelle voi tehdä jotain ja monesti miehet ei sille tee mitään. Yleinen kasvojen hoito, kauneushoitolassa hoitaminen, lääkekuuri/ihotautilääkäri voi auttaa ja tietenkin on poikkeuksia, joille ei voi mitään. Kuitenkin monesti akne voidaan saada hoitamalla kuriin, kuten kaljamaha jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
miksi akne on ällöttävä? ettekö te ole aikuisia? se on vaikea asia kantajalleenkin. kaljamaha on itseaiheutettu sen lisäisin omalle listalleni. ja viikset ilman partaa.

Siksi, kun se on vain jotenkin ällöttävää mielestäni ja siihen en oikeastaan muuta osaa sanoa perusteluksi. Se vain näyttää kauhealta ja ymmärrän, ettei kantajalleen ole helppoa se... silti :(
Kyllä sille aknelle voi tehdä jotain ja monesti miehet ei sille tee mitään. Yleinen kasvojen hoito, kauneushoitolassa hoitaminen, lääkekuuri/ihotautilääkäri voi auttaa ja tietenkin on poikkeuksia, joille ei voi mitään. Kuitenkin monesti akne voidaan saada hoitamalla kuriin, kuten kaljamaha jne.

Sille voi yrittää tehdä jotain, mutta käytännössä ne lääkkeet ei tepsi, paitsi retinolikuuri, jota ei mielellään lääkärit määrää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Rumien puhuminen, tyhmyys, liiat luulot itsestään.

En oikein itselle tykkäis lihavasta miehestä, enkä tykkää jos mies ryyppää.
Tunnevammaisuus ei oo myöskään mikään pop.

Haisevat ei tietenkään kelpaa, itsestäänselvästi, eikä tupakoivat. En tykkää jos mies on kauhean rasistinen ja sikaniska. Sotahullut ei innosta myöskään.

Likaiset töhnöhampaat ja kakalle haiseva henki on jotain ihan hirveetä.

uskovainenko?sinäkö?
kaikki ihmiset on hyviä just omana itsenään.
ei kai kukan mies syö kakkaa että henki haisee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Rumien puhuminen, tyhmyys, liiat luulot itsestään.

En oikein itselle tykkäis lihavasta miehestä, enkä tykkää jos mies ryyppää.
Tunnevammaisuus ei oo myöskään mikään pop.

Haisevat ei tietenkään kelpaa, itsestäänselvästi, eikä tupakoivat. En tykkää jos mies on kauhean rasistinen ja sikaniska. Sotahullut ei innosta myöskään.

Likaiset töhnöhampaat ja kakalle haiseva henki on jotain ihan hirveetä.

uskovainenko?sinäkö?
kaikki ihmiset on hyviä just omana itsenään.
ei kai kukan mies syö kakkaa että henki haisee...

Vaikka olisin kuinka uskovainen, se ei tarkoita, että mulle pitäs kelpaa kuka vaan. Ja kyllä joidenkin ihmisten henki haisee niin, että en ole varma, ovatko tosiaan syöneet juuri paskaa. Hampaita pitää pestä.

 
Ei huono ihokaan välttämättä ole niin paha jos muuten on hyvän näköinen mies ja pitää itsestään huolta.
Tässä oma listani:
-pälvikalju
-kaauheat lihakset
-ei lihaksia
-paksupohjaiset kengät tai junttilenkkarit
-huono ryhti
-housut vedetty korviin asti
-pelkät viikset *oksennus*
-tosi lihava, kaljamaha ei haittaa
-likaiset tai puuttuvat hampaat
-pitkä tukka
-jenkkisiili
-huono hygienia
 
Alkuperäinen kirjoittaja te:
Ei huono ihokaan välttämättä ole niin paha jos muuten on hyvän näköinen mies ja pitää itsestään huolta.
Tässä oma listani:
-pälvikalju
-kaauheat lihakset
-ei lihaksia
-paksupohjaiset kengät tai junttilenkkarit
-huono ryhti
-housut vedetty korviin asti
-pelkät viikset *oksennus*
-tosi lihava, kaljamaha ei haittaa
-likaiset tai puuttuvat hampaat
-pitkä tukka
-jenkkisiili
-huono hygienia


Mutta tiedätkö oikeasti mikä on pälvikalju? Kannattaa googlettaa, niin ei tule puhuneeksi asioista ihan väärillä nimillä.
 

Yhteistyössä