:) Totuus tuli tytön suusta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu 77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellu 77

Vieras
Värjäsin eilen hiukset suklaanruskeiksi, tai niin luulin.
Hiuksista tulikin mustat ja sitähän tietysti hämmästelin ja kummastelin ääneen peilin edessä.

Tyttö(5v) tuli viereen, katsoi äitin hiuksia ja tokas: Äiti, ihan hyvät nuo on, kyl ne siitä sitten harmaantuu.

Ei hitto et repesin, mistä se likka tuonkin keksi :) :) No kait tässä joskus harmaahapsia ollaan mut toivottavasti ny ei kuiteskaan ihan parin kk päästä.
 
Mulla ollut nyt koko kesän ajan vaalea tukka, vaikka normaalisti pidän tummana hiukset. Eilen värjäsin itsekin ne suklaanruskealla taas. 5v poika katseli minua, kun se väri oli päässä ja tuumasi sitten "toi sun tukkas vaihtaa nyt sitten väriä".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ollut nyt koko kesän ajan vaalea tukka, vaikka normaalisti pidän tummana hiukset. Eilen värjäsin itsekin ne suklaanruskealla taas. 5v poika katseli minua, kun se väri oli päässä ja tuumasi sitten "toi sun tukkas vaihtaa nyt sitten väriä".

:)

 

Similar threads

Yhteistyössä