H
hellu 77
Vieras
Värjäsin eilen hiukset suklaanruskeiksi, tai niin luulin.
Hiuksista tulikin mustat ja sitähän tietysti hämmästelin ja kummastelin ääneen peilin edessä.
Tyttö(5v) tuli viereen, katsoi äitin hiuksia ja tokas: Äiti, ihan hyvät nuo on, kyl ne siitä sitten harmaantuu.
Ei hitto et repesin, mistä se likka tuonkin keksi
No kait tässä joskus harmaahapsia ollaan mut toivottavasti ny ei kuiteskaan ihan parin kk päästä.
Hiuksista tulikin mustat ja sitähän tietysti hämmästelin ja kummastelin ääneen peilin edessä.
Tyttö(5v) tuli viereen, katsoi äitin hiuksia ja tokas: Äiti, ihan hyvät nuo on, kyl ne siitä sitten harmaantuu.
Ei hitto et repesin, mistä se likka tuonkin keksi