Miksihän mun suhteet aina kaatuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhapiika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhapiika

Vieras
Mä en ymmärrä.Jos sitä ei kaada pettäminen,niin sit alkoholi tai pahoinpitely.
Aina mä jään yksin nuolemaan haavojani.Pahinta tässä on se,että ykskään äijä ei olisi halunnut erota minusta.
Mä itse en vaan voi elää tollaisten asioiden kanssa.
Sitten mä joudun kömpimään yksin sänkyyn ja miettimään mikä meni taas vikaan.

Sä vissiin alat suhteisiin vääränlaisten miesten kanssa. Mä toistin kans itteeni jossain vaiheessa, mut kaavamaisuuden tajuttuani aloin katella toisenlaisia miehiä ja löytyhän sieltä sit se helmi. :)

On sulla käyny huono tuuri jos kaikki sun miehet ollu joko pettäjiä, juoppoja tai pahoinpiteliöitä, en kyl yhtään ihmettele et oot eronnu niist. Ei varmaan kaatuis suhteet jos mies ei ois mikään noista. Mistä sä tollasia ukkoja löydät?! Mul ei oo ollu ainuttakaan tollasta...

Kuulostaa siltä, että "sorrut" aina samankaltaisiin luusereihin. Kannattaa vähän alkaa miettimään niitä omia mieltymyksiä ja etsiä ne piirteet existä, jotka on olleet kaikille yhteisiä ja alat systemaattisesti välttelemään näitä. Missä ole exiisi tutustunu? Kokeile jotain hyvin erilaisista ympyröistä. Ja siis ihan hyvällä tarkoitan, vaikka saattaa kuulostaa tylyltä.

Kokeile tapailla kunnon miehiä. Ai mistä tunnistaa päällepäin?

Kunnon mies on empaattinen muitakin kuin sinua kohtaan, kunnon mies on hyvissä väleissä vanhempiinsa jos vanhemmat normaaleja tapauksia, kunnon mies ei dokaile joka kuukausi, kunnon miehellä on kavereita ja harrastuksia, kunnon mies touhuaa jotakin.. joko työprojekti-ura tai vaikka ok-talo, kunnon mies nauraa ja saa sinut nauramaan joka päivä, kunnon mies ei IKINä itketä läheisiään vahingossa tai tahalteen ilkeydellään.

Noista vaatimuksista on hyvä aloittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja voi sua:
eti ny joku kunnollinen mies! Koskaan ei oo liian myöhästä...

Tuo se on helpommin sanottu kuin tehty! Esim. minua kiinnostaa - ja näin on siis ollut aina - vain melkoisen kapean segmentin miehet, ns. tavikset nyt vain eivät saa minussa mitään reaktiota aikaiseksi. Ja mitä sitä ihminen sellaisella miehellä tekee, josta ei ole edes vähimmässäkään määrin edes kiinnostunut? Vaikka olisi kuinka valioyksilö näin yleisellä tasolla ajateltuna.

Ja juu, minä siis olen tälläkin hetkellä parisuhteessa erinomaisen vaikeaan, mutkikkaaseen, hankalaan, mielenkiintoiseen ja rakkaaseen mieheen. Eikä tässäkään varmasti lopulta hyvä heilu.

Vastakohta tolle kuvailulleni olisi:
Mies kiusaa ihmisiä huvikseen ja sinuakin.
Mies haukkuu äitiään kun tämä ei tue tätä tarpeeksi taloudellisesti tai ei ymmärrä tämän naisseikkailuja.
Mies vetää lärvit kerran pari kuussa vaikka olis lapsiakin.
Mies nyhjöttää sohvalla aina....
Mies on elämäntapatyötön ja ei ole mistään kiinnostunut oikeasti tehdäkseen asian eteen jotain..
Mies ei saa sinua usein nauramaan.. mutta sitäkin useammin ärsyyntymään.
Mies saa sinut itkemään aina sillon tällön ja ehkä jopa häpeämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsit luultavasti maskuliinista, vahvaa ja suojelevaa miestä. Ikävä kyllä nämä eivät ole parhaita vaihtoehtoja, vaan kannattaisi etsiä nössöjä miehiä.

No ei mun mies oo mikään nössö, mutta oikeudenmukainen on ja kuuntelee muitakin. Ei siis mitään nahjustakaan kannata ottaa.

kelaillu näitä mun miehiä ja ykskään niistä ei oo ns.samanlainen millään tavalla kuin edeltäjänsä.Olen myös löytänyt ne kaikki eri paikoista,yhden kanssa olin kaveri,seuraava löytyi netistä vahingossa,siitä seuraava työpaikalta ja viimeinen ja ainoa pokani baarista.
Yhden kanssa tein lapsen ja oltiin naimisissakin.
Kaikki nää äijät on ollu 6vuoden sisällä.

otin ja ihastuin juuri siihen suojelevaiseen luonteenpiirteeseen.
Hän oli hauska ja hänellä on laaja ystäväpiiri.Ystävät kyllä koostuivat tod.näkösesti juuri alkoholisteista,äijistä joille tärkeintä on naisen värkki.Mut näihin ystäviin tutuistun vasta suhteen loppupuolella.Juuri tämä viimeisin käytti väkivaltaa.

Yhteistyössä