Ei sitten millään meinaa nukahtaa meidän 1 v 8 kk päikkäreille. Muutaman viikon ollut jo tätä ja mies on ihan hermona. Pari tuntia saa aina tapella pojan kanssa. Kiipee sängystä leikkimään tai huutaa muuten vaan oven takana. Ei auta lukeminen eikä ulkoilu ennen päikkäreitä. Vaunuihin saattaa ulkona nukahtaa. Sillä on joku kauhea vastustus koko sänkyä kohtaan. Sitten sohvalle saattaa sammua leipä kourassa :S