Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:ei voi kuulua kirkkoon jos ei ole konfirmoitu ripillä! Ja vain kirkkoon kuuluva voi olla kummina.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:ei voi kuulua kirkkoon jos ei ole konfirmoitu ripillä! Ja vain kirkkoon kuuluva voi olla kummina.
mun veljeni kyllä' kuuluu kirkkoon,mutta ei ole rippikoulu käynyt....
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:ei voi kuulua kirkkoon jos ei ole konfirmoitu ripillä! Ja vain kirkkoon kuuluva voi olla kummina.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:ei voi kuulua kirkkoon jos ei ole konfirmoitu ripillä! Ja vain kirkkoon kuuluva voi olla kummina.
Eli onko alle 15v? Muutoin tuo ei ole mahdollista.... Itse pääsin kummiksi virallisesti vaikka olin alle 15v. mutta rippikoululainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:ei voi kuulua kirkkoon jos ei ole konfirmoitu ripillä! Ja vain kirkkoon kuuluva voi olla kummina.
Siis jos lapsi on pienenä kastettu ja ei käy riparillla, niin eihän sitä nyt suinkaan kirkosta eroteta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:ei voi kuulua kirkkoon jos ei ole konfirmoitu ripillä! Ja vain kirkkoon kuuluva voi olla kummina.
Eli onko alle 15v? Muutoin tuo ei ole mahdollista.... Itse pääsin kummiksi virallisesti vaikka olin alle 15v. mutta rippikoululainen.
ihan aikuinen ihminen on 25v.
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Itse olin sitä mieltä, että me ei tarvita mitään teologian lisensiaattia lipomaan kraanavettä vauvan päähän lasikiulusta ja hokemaan mitään mantroja. Osaan pestä lapseni itsekin. Mutta ex-mies olis sitä mieltä, että totta kai, jeesustellaan koko rahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Mun veljeni ei kelvannut kummiksi esikoiselle, koska ei kuulu kirkkoon eikä ole käynyt rippikoulua. No, sitten vaan jätettiin ilmoittamatta asia, ja kas; hän sai todistukset ja oli sylikummina. Ei niitä papereita kukaan tarkista eikä kysy, jos et itse ala asiaa mainostamaan.
Itse olin sitä mieltä, että me ei tarvita mitään teologian lisensiaattia lipomaan kraanavettä vauvan päähän lasikiulusta ja hokemaan mitään mantroja. Osaan pestä lapseni itsekin. Mutta ex-mies olis sitä mieltä, että totta kai, jeesustellaan koko rahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Itse olin sitä mieltä, että me ei tarvita mitään teologian lisensiaattia lipomaan kraanavettä vauvan päähän lasikiulusta ja hokemaan mitään mantroja. Osaan pestä lapseni itsekin. Mutta ex-mies olis sitä mieltä, että totta kai, jeesustellaan koko rahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä oli ainakin niin virkaintoinen pappi että tarkisti kaikkien kummien tiedot.