lapset tekee lapsia ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
odotuspuolelta kopioitua...
satunen89
SAANKO KASTAA LAPSENI KIRKKOON JOS EN OLE ITSE KÄYNYT RIPPIKOULUA, MUTTA MIES ON JA KUULUMME KIRKKOON?

ja muutenkin hieman outo kirjoittelija...

Minä olen myös seurannut tuon nickin kirjoituksia. Kirjoittaa todella outoja ja huomaa, että on nuori ihminen kyseessä. Kielenkäyttö ala-arvoista monin paikoin.

Lääkäri määräsi hänet jo vuodelepoon sairaalaankin ennenaikaisen synnytyksenriskin vuoksi, mutta hän lähti ekan vuorokauden jälkeen kotiin, kun häntä niin itkettää sairaalassa olla. Ja matkaa sairaalaan vain 2km joten hän pääsee sinne nopeesti jos synnytys käynnistyy. Ei tajunnut, että sen sairaalassa makaamisen ajatus oli se, että se synnytys ei käynnistyisi ennakkoon.

Musta kans säälittävää kopiointia. Mutta 89 syntynyt on jo 19 vuotias, eli ei enää mikään lapsi varsinaisesti. Ja toiseksi vaikka kuuluisi kirkkoo ei ole pakko käydä rippikoulua.

Eli pointtisi oli ???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen myös seurannut tuon nickin kirjoituksia. Kirjoittaa todella outoja ja huomaa, että on nuori ihminen kyseessä. Kielenkäyttö ala-arvoista monin paikoin.

Lääkäri määräsi hänet jo vuodelepoon sairaalaankin ennenaikaisen synnytyksenriskin vuoksi, mutta hän lähti ekan vuorokauden jälkeen kotiin, kun häntä niin itkettää sairaalassa olla. Ja matkaa sairaalaan vain 2km joten hän pääsee sinne nopeesti jos synnytys käynnistyy. Ei tajunnut, että sen sairaalassa makaamisen ajatus oli se, että se synnytys ei käynnistyisi ennakkoon.

kiva kun kerrot..

1. Kaikki ei ilmaise itseään hyvin kirjallisesti. Se vaan on toisille vaikeampaa.

2. Toiset ihmiset vaan on yksinkertaisempia kuin toiset, se ei läheskään aukottomasti ole ikäkysymys.

3. Kyseisen ihmisen kirjoituksia en ole seurannut, joten on vaikea sanoa kuinka yksinkertainen tapaus mahdollisesti on kyseessä.
Se, että harmaana linkittää toisesta osiosta jonkun muun kirjoituksia, kertoo mun mielestä kuitenkin jotain siitä, kuinka simppeli tämän ketjun aloittaja on.

Mutta mielipeidekysymyksiähän nämä on...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kiva kun kerrot..

Hyvänenaika... Kyllähän täällä toistellaan yhtenään mitä täällä joku on sanonut ja kopioidaan toisten tekstejä. Mitä kauheaa tuossa nyt muka oli niihin verrattuna.

Yhteistyössä