T
Teenkö jotain väärin
Vieras
Ystäväni on raskaana. Olen huisin innoissani hänen puolestaan, ja iloinnut asiasta sekä tukenut häntä. Hän soitti pari viikkoa sitten ja kertoi innoissaan, että pian pääsee ultraan, jossa selviää lapsen sukupuoli. Tänään sit tarkensin, et mikä päivä se ultra olikaan, että jännittääkö jo ja että mä ainakin odotan innolla, et kumpi sieltä tulee jos sukupuoli näkyis.
Ystävän ilme muuttui tylyksi, ja tokas vain, että mistä sitä tietää näkyykö sukupuoli ollenkaan. Ihmetyttää tuo reaktio, kun itse hehkuttanut, et haluaa ottaa sukupuolen selville jne.
En mielestäni ole muutoinkaan liian tungetteleva, mutta toki innoissani ystävän mukana kun hän kertoo "raskauden uusista käänteistä." Mistä voi johtua hänen yhtäkkinen töykeytensä?
Ystävän ilme muuttui tylyksi, ja tokas vain, että mistä sitä tietää näkyykö sukupuoli ollenkaan. Ihmetyttää tuo reaktio, kun itse hehkuttanut, et haluaa ottaa sukupuolen selville jne.
En mielestäni ole muutoinkaan liian tungetteleva, mutta toki innoissani ystävän mukana kun hän kertoo "raskauden uusista käänteistä." Mistä voi johtua hänen yhtäkkinen töykeytensä?