Miksi ystävä ei pyydä kaasoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen lukenut paljon kauhutarinoita kaasojen ja morsiamien välisistä tappeluista. Vaikka kuinka ovat olleet pitkäaikaisia ystäviä ennen sitä.
Ehkä ystäväsi pelkää että ystävyytenne menee pilalle tämän vuoksi.

Kysy, jos kerran noinkin kauan olette ystäviä olleet niin kyllä siihen pystyt ja varmasti hän myös sen ymmärtää.
En minäkään ollut parhaan ystäväni kaaso, hieman se harmitti mutta loppujen lopuksi ymärsin että tehtävään valittu kaaso oli paras valinta.

Ystävälläni ei ole lapsia, mutta en uskoisi tuon oman lapsellisuuden olevan syy. (tai kuka tietää?) Kuitenkin olen aina saanut hyvin hoidot järjestettyä muutenkin, mistää ei olla koskaan jääty pois sen takia, ettei lapsille ollut hoitajaa. Ystäväni tietää tämän.

Häät ovat ensi heinäkuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Olen lukenut paljon kauhutarinoita kaasojen ja morsiamien välisistä tappeluista. Vaikka kuinka ovat olleet pitkäaikaisia ystäviä ennen sitä.
Ehkä ystäväsi pelkää että ystävyytenne menee pilalle tämän vuoksi.

Kysy, jos kerran noinkin kauan olette ystäviä olleet niin kyllä siihen pystyt ja varmasti hän myös sen ymmärtää.
En minäkään ollut parhaan ystäväni kaaso, hieman se harmitti mutta loppujen lopuksi ymärsin että tehtävään valittu kaaso oli paras valinta.

Hän oli jo minun kaasoni eikä meille siitä mitään kärhämää tullut. Tuskin tulisi nytkään, pahemmin väleihin vaikuttaisi tämä kaasoksi pyytämättömyys (jos siis annan sen vaikuttaa)..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ystävälläni ei ole lapsia, mutta en uskoisi tuon oman lapsellisuuden olevan syy. (tai kuka tietää?) Kuitenkin olen aina saanut hyvin hoidot järjestettyä muutenkin, mistää ei olla koskaan jääty pois sen takia, ettei lapsille ollut hoitajaa. Ystäväni tietää tämän.

No onhan noihin nyt aikaa! Ei ole ehkä pyytänyt ketään vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kato ku kaasoksi pyydetään se, joka eniten loukkaantuu, jos EI pyydettäisi.

Paitsi mä pyysin oikeesti sen, kenet halusinkin.

aijaa, noinko se menee
Siskoni halusi minut kaasokseen koska halusi ja kaverini pyysi minua kaasokseen koska olen yksi hänen parhaista ystävistään
Olisin ymmärtänyt enkä loukkaantunut jos kaason kunnia olisi toiselle annettu

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

Mitkäköhän ovat tunnelmat sukujen keskuudessa kun asia herättää sinussakin jo nyt suuria tunteita?

Jos häät on vasta ens kuus ne kai kukaan näin aikasin kutsua laita postiin?? ehkä ens vuoden alusta kannattaa vasta ruveta odottaan ktsua

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

Mitkäköhän ovat tunnelmat sukujen keskuudessa kun asia herättää sinussakin jo nyt suuria tunteita?

Asia herättää minussa suuria tunteita, sillä pariskunta on ollut koko yhdessä oloaikansa erittäin läheinen minulle. Olen jopa osaltani auttanut heitä yhteen heidän ensitapaamisellaan.

Toivon tosissaan että kutsu vielä tulee, siksi en aio itse mennä itseäni tyrkyttämään. Ja jos ei tule, olen tietenkin onnellinen ystävieni puolesta ja nautin juhlista vieraana. Vaikka asia minua silti harmittaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi valitus, mutta ärsyttää jumalattomasti se, että paras ystäväni (oma kaasoni ja tyttöni kummi) ei ole pyytänyt minua kaasokseen vaikka jotenkin oletin tämän olevan vastavuoroinen tehtävä.

jos olet sitä mieltä että kyseessä on vastavuoroinen homma, niin monessako häissä ystäväsi on mahtanut olla kaasona??
kiva varmaan vastavuoroisesti ottaa kaikki 15 omaksi kaasokseen...

Yhteistyössä