V
vieras
Vieras
Anteeksi valitus, mutta ärsyttää jumalattomasti se, että paras ystäväni (oma kaasoni ja tyttöni kummi) ei ole pyytänyt minua kaasokseen vaikka jotenkin oletin tämän olevan vastavuoroinen tehtävä. Olemmehan olleet 20 vuotta ystäviä, ketään pitempiaikaista ystävää hänellä ei ole.
Häistään kertoi jo puoli vuotta sitten, mutta kutsua kaasoksi ei ole tullut. En kehtaa hänelle asiasta puhua, sillä en halua hänen pyytävän minua kaasoksi vain sen takia, että loukkaannun, jos hän ei pyydä. :/
Tilanne harmittaa siksikin, että on varmaan ainut ystäväni (joka ei ole jo naimisissa), jonka voisi ajatella minut pyytävän kaasokseen. Kovasti haluaisin edes kerran elämässäni kokea tuon kunnian.
Koska te olette pyytäneet kaasoksi/kertoneet häistänne ystävillenne?
Häistään kertoi jo puoli vuotta sitten, mutta kutsua kaasoksi ei ole tullut. En kehtaa hänelle asiasta puhua, sillä en halua hänen pyytävän minua kaasoksi vain sen takia, että loukkaannun, jos hän ei pyydä. :/
Tilanne harmittaa siksikin, että on varmaan ainut ystäväni (joka ei ole jo naimisissa), jonka voisi ajatella minut pyytävän kaasokseen. Kovasti haluaisin edes kerran elämässäni kokea tuon kunnian.
Koska te olette pyytäneet kaasoksi/kertoneet häistänne ystävillenne?