Miksi yleisö hylkäsi Siltsun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikö siellä ole kohta missä kielletään toisten tuomitseminen? Ja itsensä korottaminen?
Ihan samat mahdollisuudet Siltsulla tai kellä tahansa on olla uskova kuin mulla.
Jumala antaa pelastuksen + voiman olla uskovana kun vaan pyytää, ja ilmaiseksi. Aikaa kuluu pelastumiseen noin sekunti.
Uskovana himoja vastaan taisteleminen onkin sit monen rukouksen takana, mut mahdollista.

Mut kun Siltsulle ja miljoonille muille ei ilmainen pelastus kelpaa.
 
Paska uskonto jos vanhus joutuu murehtimaan sitä ettei joku rakkaista pääse taivaaseen. Ja mietihän itse, äitinä, miltä tuntuu jos jollekulle lapsistasi ikuinen elämä ei olekaan mahdollinen.
Joo, sama murhe mulla on äitinä, mutta tiedostan sen että jokainen lapsi valitsee aikuisena itse, ja vastaa valinnoistaan.

Raamatusta ja varsinkin UT:sta kun ei voi napsia vaan sitä Kauneimmat joululaulut -osiota itselle vaan pitää miettiä myös iankaikkista kadotusta.

Ei se joulun lapsi huvin vuoksi tänne syntynyt ja kuollut ristillä.
 
Mites jos mä keikalla vedän kristityn biisin olematta itse julkiuskovainen?
Niinku vaikka tämä on mielestäni *helvetin* hyvä laulu. Sanavalinta on tarkkaan harkittu.

Jos mä vedän tän, niin sit olen syntinen hulttio joka kannattaa pahennusta ja lapsiavioliittoja?

Jos vedän häissä Akselin ja Elinan häävalssin haitarilla niin olenko kommunisti?

Kelpaako haitari kirkkoon?
Haitari on ihana. Oli meidän häissäkin.
Mutta eipä Raamattu mitään tiettyä soitinta kielläkään koska ne on neutraaleja esineitä. Soittele vaikka pokasahalla, hitaasti tai nopeaan. :D

Mut -tää ois uuden ketjun aihe- musiikki ei ole sanoman puolesta neutraalia.

Eri tyylilajit on jees, mut sanat/sanoma vaikuttaa. Mä veikkaan että jos kuuntelet Vivaldia, gospelia, Peter Nygårdia tai jotain Lordia, niin niistä tulee eri fiilikset.
 
Mä kyllä väittäisin, että haitari saattaa kutsua demoneita paikalle.
Niin ja mä en tunne ainuttakaan demonia...
Vissiin pitäis?

Mut sen mä tiedän, että haitarinsoittoon kirkossa pitää saada kirkkoherran lupa.
Demonit ei juurikaan vaivaudu paikalle mutta sitäkin enemmän niitä joiden mielestä haitarin kanssa tanssitaan, juodaan viinaa ja tehdään kaikenmoista syntiä.
Vaikka ohjelmistossa olis pelkkää Bachia.
[
 
vierailija
Niin ja mä en tunne ainuttakaan demonia...
Vissiin pitäis?

Mut sen mä tiedän, että haitarinsoittoon kirkossa pitää saada kirkkoherran lupa.
Demonit ei juurikaan vaivaudu paikalle mutta sitäkin enemmän niitä joiden mielestä haitarin kanssa tanssitaan, juodaan viinaa ja tehdään kaikenmoista syntiä.
Vaikka ohjelmistossa olis pelkkää Bachia.
[
oot sä kyllä yks demoni perkele :devil:
 

Yhteistyössä