vierailija
Eikö siellä ole kohta missä kielletään toisten tuomitseminen? Ja itsensä korottaminen?Hyvinhän tässä kristittynä pystyy elelemään. Ei UT edes ole raskas kirja.
Ja totuus ei koskaan vanhene.
Eikö siellä ole kohta missä kielletään toisten tuomitseminen? Ja itsensä korottaminen?Hyvinhän tässä kristittynä pystyy elelemään. Ei UT edes ole raskas kirja.
Ja totuus ei koskaan vanhene.
Ihan samat mahdollisuudet Siltsulla tai kellä tahansa on olla uskova kuin mulla.Eikö siellä ole kohta missä kielletään toisten tuomitseminen? Ja itsensä korottaminen?
Joo mä aattelin siirtyä takavasemmalle. Ei ole tarkoitus täyttää Raamatun teksteillä tätä ketjua.Hyvin lähti tämäkin keskustelu laukalle. Jari Sillanpäästä Raamatun sisältöön. Jatkakaa
Joo, sama murhe mulla on äitinä, mutta tiedostan sen että jokainen lapsi valitsee aikuisena itse, ja vastaa valinnoistaan.Paska uskonto jos vanhus joutuu murehtimaan sitä ettei joku rakkaista pääse taivaaseen. Ja mietihän itse, äitinä, miltä tuntuu jos jollekulle lapsistasi ikuinen elämä ei olekaan mahdollinen.
Haitari on ihana. Oli meidän häissäkin.Mites jos mä keikalla vedän kristityn biisin olematta itse julkiuskovainen?
Niinku vaikka tämä on mielestäni *helvetin* hyvä laulu. Sanavalinta on tarkkaan harkittu.
Jos mä vedän tän, niin sit olen syntinen hulttio joka kannattaa pahennusta ja lapsiavioliittoja?
Jos vedän häissä Akselin ja Elinan häävalssin haitarilla niin olenko kommunisti?
Kelpaako haitari kirkkoon?
Niin ja mä en tunne ainuttakaan demonia...Mä kyllä väittäisin, että haitari saattaa kutsua demoneita paikalle.
oot sä kyllä yks demoni perkeleNiin ja mä en tunne ainuttakaan demonia...
Vissiin pitäis?
Mut sen mä tiedän, että haitarinsoittoon kirkossa pitää saada kirkkoherran lupa.
Demonit ei juurikaan vaivaudu paikalle mutta sitäkin enemmän niitä joiden mielestä haitarin kanssa tanssitaan, juodaan viinaa ja tehdään kaikenmoista syntiä.
Vaikka ohjelmistossa olis pelkkää Bachia.
[
Joo, mutta älä kerro kellekään.oot sä kyllä yks demoni perkele