M
Miirua
Vieras
En mä vaan tiedä, miksi (muka?) vihataan! Mä tiedän monta ihanaa yksinhuoltajaa ja olen itsekin sellaisen kasvatti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minua vaan ärsyttää kun ollaan niin teiniä että heti sänkyyn ja lapsia tekemään. Ja ollaan eronneita ennen kuin lapsi syntyny, kun ei se mies ollutkaan sellainen kuin kuvitteli. Kannattaisko ensin tutustua paremmin siihen kenen kans hässii?
No näinpä. On yksinhuoltajia, joiden lasten isä on joko menehtynyt, tai ei piittaa nähdä lastaan. Itse kuulun ensimmäiseen joukkoon. Ja voin kertoa, että mulla ei ole vapaata koskaan, ei ikinä. En voi lähteä jumppaan, lenkille tai kirjastoon koskaan yksin. Mitään harrastuksia ei ole, en koskaan käy viihteellä. Mun elämässä on työntekoa ja lapsia. Ns. ydinperheessä elävällä ei ole aavistustakaan siitä mitä on kantaa yksin vastuu joka ikisestä asiasta. Vastuuta ei voi antaa kellekään toiselle. Jos mukula kiukuttelee ja meinaa käpy mennä, ei voi poistua tilanteesta ja sanoa miehelle että hoida sä tämä. Jos muksu sairastuu, joutuu lähtemään sen kuumeisen lapsen kanssa räntäsateessa rattailla apteekkiin jne...Mistä kummasta sä oot saanut päähäs että kaikilla yksinhuoltajilla on vapaata viikonloppusin? Aika putkinäkö ajattelua; ja nostan hattua enemmän yksinhuoltajille kun perheellisille
Juu, se varmaankin puhui juuri sinusta. Näytitpä nyt sille, niin kerta! Mokoma!
Mikä stereotypia?
Oletko tosiaan tuota mieltä? Tuntematta tapausta, niin mitä "väärää" Häkkisen Erja on tehnyt että tuli jätetyksi? Onko Mika tuossa se sankari? Sama tulee mieleen Sievisen Susannasta. Heitä en siis tunne, mutta omassa tuttavapiirissä on kyllä tullut sellaisia eroja, joissa esim. miehestä on tullut alkoholisti, ja nainen on järkevästi eronnut (olivat yhdessä lähes 20-vuotta) . Esimerkkejä on vaikka kuinka ja paljon, mutta ei kai kukaan oikeasti voi väittää, että yh:ksi joutuessaan syy on yh:n tekemät väärät päätökset elämässään?
Ihmiset esim. välitsevat väärät puolisot, menevät naimisiin vääristä syistä, valitetaan turhasta yms. Syitä on lukuisia. Miksi luulet, että Erja & Susanna on täydellisiä?
Ihmiset esim. välitsevat väärät puolisot, menevät naimisiin vääristä syistä, valitetaan turhasta yms. Syitä on lukuisia. Miksi luulet, että Erja & Susanna on täydellisiä?