Miksi yh-äidit on niin vihattuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tsadaa";23901954]Juu, näin on! Kyllä oli elämäni paras päätös erota ja jäädä kolmen lapsen kanssa yksin. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja seksiä saa ihan keltä vaan ja ihan koska vaan ja eksä hakee lapset aina kun sitä nainti/juomarauhaa/muuten vaan omaa aikaa tarvii! Elämä on yhtä juhlaa!!![/QUOTE]
Jep ja sen lisäksi kaikki yyhoot on hemmetin huumorintajuttomia, eikä niillä ole mitään sarkasmintajua ;)

[QUOTE="tsadaa";23901954]Juu, näin on! Kyllä oli elämäni paras päätös erota ja jäädä kolmen lapsen kanssa yksin. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja seksiä saa ihan keltä vaan ja ihan koska vaan ja eksä hakee lapset aina kun sitä nainti/juomarauhaa/muuten vaan omaa aikaa tarvii! Elämä on yhtä juhlaa!!![/QUOTE]

Saman huomasin kun itse olin yh :D

mä mitään vihaa. Päin vastoin en käsitä miten ne jaksaa.

No, osittain se, että naapurin yh:n kersat on yhtenään meillä, varmaan auttaa häntä jaksamaan.
Mutta saisinko edes pyhänä olla omassa kodissani rauhassa? Jo klo 9 aamulla soi ovikello... Mä en ollu vielä kahvia saanu.
Että jos on jo ekasta lapsesta yh, niin pitääkö siihen tehdä vielä lisää lapsia olemaan ilman faijaa?

[QUOTE="vieras";23902012]
Että jos on jo ekasta lapsesta yh, niin pitääkö siihen tehdä vielä lisää lapsia olemaan ilman faijaa?[/QUOTE]

Mä en ole likan isän kanssa, mutta ei mun mielestä mun tarvitte olla tekemättä lisää lapsia jos sopiva isäehdokas löytyy. Eikä mun lapseni ole ilman isää.

[QUOTE="Hih";23901997]Scarletin voi kutsua vaikka minkälaisiin juhliin, sitä ei kukaan vie, ei pelkoo :D[/QUOTE]

Ehhehe ehhehe! Kylläpä oot niin vitsikäs ja äärimmäisen terävä tyyppi! Kato peiliin ennenku alat huudella, sua ei taida kukaan edes juhliin kutsua, kuulostat sen verran vittumaiselta tyypiltä, että :D vaan ittelles!

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
[QUOTE="bea";23902035]Ehhehe ehhehe! Kylläpä oot niin vitsikäs ja äärimmäisen terävä tyyppi! Kato peiliin ennenku alat huudella, sua ei taida kukaan edes juhliin kutsua, kuulostat sen verran vittumaiselta tyypiltä, että :D vaan ittelles![/QUOTE]

Katoin jo ja sieltä näkyy vetävän näkönen mimmi jolta ei miehet heti lopu :D Toiset on vaan rumia ja toiset kauniimpia.

Mustakin se on tosi outoa. Tunnen enimmäkseen tosi vastuullisia yh-äitejä, joista monet hoitaa mallikkaasti sekä lapset, työt että opiskelut. Ystäväpiiriinikin kuuluu yh:ita, jotka panostavat lastensa kasvatukseen mielestäni keskivertoa paremmin/enemmän.

[QUOTE="Hih";23902058]Katoin jo ja sieltä näkyy vetävän näkönen mimmi jolta ei miehet heti lopu :D Toiset on vaan rumia ja toiset kauniimpia.[/QUOTE]

No voithan sinä omasta mielestäsi olla kaunis. Toivottavasti olet että sinullakin on jotain avuja millä päästä elämässä eteenpäin, pääkoppa kun näyttää olevan tyhjää täynnä.

[QUOTE="vieras";23902079]No voithan sinä omasta mielestäsi olla kaunis. Toivottavasti olet että sinullakin on jotain avuja millä päästä elämässä eteenpäin, pääkoppa kun näyttää olevan tyhjää täynnä.[/QUOTE]

Rumat täällä ärähtelee, koittakaa nostaa itsetuntoanne :D :D

[QUOTE="vieras";23901898]Tätä minäkin olen miettinyt, pelkääkö naiset, että yh-äidit on varattujen miesten perässä? Joskus oli radiossa juttua, että pariskunnat ei kutsu sinkkunaisia illanviettoihinsa, kutsutaan vain muita pariskuntia. Pelkääkö naiset siis että yh-äiti vie sen oman miehen?[/QUOTE]

Taitavat pelätä. Monet mun lapsettomista kavereista lopetti yhteydenpidon kun tulin raskaaksi ja useat perheelliset siinä vaiheessa kun jäin sinkuksi (siis lemppasin 13 vuoden liiton jälkeen väkivaltaiseksi muuttuneen miehen. Se oli sitä ennen vain nalkuttanut mutta päätti ryhtyä heiluttamaan nyrkkiä kuukausi ennen LA:ta). Että silleen, oikeen oli "mukavaa" olla lähes yksin alle vuotiaan lapsen kanssa. Se hyvä puoli siinä oli että näki ketkä on oikeita kavereita ja ketkä hylkää heti kun on vähän vastamäkeä.

[QUOTE="Hih";23902119]:D Scarlett vaan on ruma, sanokaa mitä sanotte musta. Ei ihme ettei sillä oo miestä ku se on lihava ja ruma ja tyylitajuton yh mutsi :D[/QUOTE]

Ja ennenkaikkea kiukkuinen ku perseeseen ammuttu karhu. Kritiikkiä, todellista tai jopa kuviteltua, ei kestä lainkaan. Rasittava lehmä.

[QUOTE="vieras";23902012]mä mitään vihaa. Päin vastoin en käsitä miten ne jaksaa.

No, osittain se, että naapurin yh:n kersat on yhtenään meillä, varmaan auttaa häntä jaksamaan.
Mutta saisinko edes pyhänä olla omassa kodissani rauhassa? Jo klo 9 aamulla soi ovikello... Mä en ollu vielä kahvia saanu.
Että jos on jo ekasta lapsesta yh, niin pitääkö siihen tehdä vielä lisää lapsia olemaan ilman faijaa?[/QUOTE]

Täältä kysyt että saisitko olla rauhassa? Kannattasko avata suuta sinne häiritsevään suuntaan päin?

[QUOTE="Hih";23902119]:D Scarlett vaan on ruma, sanokaa mitä sanotte musta. Ei ihme ettei sillä oo miestä ku se on lihava ja ruma ja tyylitajuton yh mutsi :D[/QUOTE]

Mutta sähän katsot sillon peilikuvaas :o

Yhteistyössä