Miksi Vispilä sai bannit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vispilän vanha koulukaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin että neljän alle 4v:n lapsen äiti ei saa hengähtää ja ottaa sitten vaikka alkoholia kotona,niinkö?
Varmasti on raskasta arki noin monen ja noin pienen lapsen kanssa, niin kyllä siinä jokainen haluaisi varmasti nollata itseään jotenkin?!

( Taas tulee väkisin mieleen se, että monen mielestä hyväksyttävämpää on ottaa vaikka joka ilta se "saunasiideri" tai lasi-pari viiniä kuin kunnon känni kerran vuodessa..
:whistle: en yleistä, mutta niin monesti täällä on oltu tuota mieltä.. )

no muta miten sitä toilailua muka pysty seuraamaan. eks siin pidä itsellä olla weppikamera myös?? vai lähettikö se tänne kuvia lyhyin väliajoin. eihän sitä liikkuvaa kuvaa tiemmä pysty vastaanottamaan kaikki????

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä bannaus:
Mahtava roolimalli lapsille, kännää webbikameran edessä. Lapset siltä pitäisi bannata parempaan hoitoon.

Miten ne lapset siitä jonkin roolimallin saavat, jos eivät ole edes kotona? :o Ja entäs sitten kaikki ne aikuiset, jotka kännisinä ryömivät julkisilla paikoilla? Miksi omassa kodissa pitää käyttäytyä hyvin, mutta ihmisten ilmoilla saa olla ihan miten tahansa?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Varmaan sitä samaa mitä yleensäkin täällä, toi esiin omaa seksuaalista puoltaan?

:laugh: Nyt taisit sekoittaa johonkin muuhun? :whistle:

Ai...? Keneen muka? Tuskin sekoitin.

Kyllä ne on Pintelin ja Fjonga tän palstan "seksigurut" :D
Vispilä ei ole tainnut koskaan sanoa mitään seksuaalisuuteensa viittavaa tai osallistunut edes seksikeskusteluihin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kertokaa nyt joku, että miten sitä webkamera kuvaa pystyi seuraamaan????????

HEtkonen, mitäs täällä on riehuttu sen jälkeen, ku mä läksin pois?

Silloin ainaki Vispilä oli sitä laittamassa päälle ja Jätkä esti ja sit muut mammat huuteli jätkälle, että no miks ei saa, mut käsittääkseni ei sitä kameraa sit päälle laitettu? Vai laitettiinko myöhemmin???

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Vispilä linkitti linkin, josta näkyi webcamera kuvaa Vispilän pärstästä. Ei ollut ollut kännisen näköinen. Vispilä lähettelee terkkuja palstalle. =)

Kyllä minäkin antaisin bannia tuosta. Vispilä on asenteeltaan niin inhottava, että mode teki ihan oikein kun antoi bannin jo pelkän pärstäkuvan takia. Toivottavasti banni on lopullinen =)

Vispilä linkitti linkin, josta näkyi webcamera kuvaa Vispilän pärstästä. Ei ollut ollut kännisen näköinen. Vispilä lähettelee terkkuja palstalle. =)

Sitä mä vaan en ymmärrä, miks tosta sais bannin? Jos siinä jolleen haittaa tekee, niin itselleen. Mä oon käsittäny, että bannin sais siitä, jos aiheuttais haittaa muille tai palstalle, mutta mitä haittaa tosta oli kellekään muulle kuin sille itselleen?

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:

Sitä mä vaan en ymmärrä, miks tosta sais bannin? Jos siinä jolleen haittaa tekee, niin itselleen. Mä oon käsittäny, että bannin sais siitä, jos aiheuttais haittaa muille tai palstalle, mutta mitä haittaa tosta oli kellekään muulle kuin sille itselleen?

niinpä jos kerran vaan naama näkyi sekunnin verran..

Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
Nostetaan tätä etsineelle. ;)

Tänks.
No, tapahtumia en tiedä, koska en palstalla yöllä ollut, mutta...
Jos nyt tosiaan lapset olleet hoidossa, pärstä jossain sekunnin, niin, öö, missaanko nyt jotain, vai mikä tossa mättää?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Tänks.
Jos nyt tosiaan lapset olleet hoidossa, pärstä jossain sekunnin, niin, öö, missaanko nyt jotain, vai mikä tossa mättää?

Sitäpä tässä ei muutkaan oikeen kässää... Ois kiva tietää, miksi tästä saa bannin?

Alkuperäinen kirjoittaja sepä se:

Tänks.

Sitäpä tässä ei muutkaan oikeen kässää... Ois kiva tietää, miksi tästä saa bannin?

No jätkähän vaikka voisi asiaa selventää.
Ei kai reilua toimia miten huvittaa ja muut h.moilaisena.
Hitto mikskä tää meno mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja sepä se:

Tänks.

No jätkähän vaikka voisi asiaa selventää.
Ei kai reilua toimia miten huvittaa ja muut h.moilaisena.
Hitto mikskä tää meno mennyt.

Kaksplussan oma BB-talo :D

Yhteistyössä