Miksi Vispilä sai bannit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vispilän vanha koulukaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vispilälle sen verran, että kun ens kerran dokaat niin pidä ihan vaan omana tietonasi, ei tarvi tänne tulla huutelemaan.Ketä edes kiinnostaa?!Ja mun mielestä kyllä mautonta laittaa jotain web-kamerakuvaa itsestään tänne.Pikkasen huomionhakuista toimintaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Perverssi
Hikipedia käsittelee aihetta valitettavan rajoittuneesti, lisäinfoa saa halutessaan mukavasti ICD-10:ä käsittelevistä teoksista.

http://hiki.pedia.ws/wiki/Perverssi

Ai hitto, Hikipedia on siis olemassa! :laugh: Ja tuo oli vielä oikein pätevä sivu:

"Miten tunnistan pervon?

* He kyttäävät ihmisiä lähes koko ajan olkansa yli.
* Heidän silmänsä liikkuvat edestakaisin lähes koko ajan.
* Joskus heidän toista kättään ei näe missään.
* He puhuvat nopeasti ja katselevat kaikkialle muualle sinuun paitsi silmiisi.
* Heillä erittyy hikeä normaalia ihmistä enemmän. "

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Hikipedia käsittelee aihetta valitettavan rajoittuneesti, lisäinfoa saa halutessaan mukavasti ICD-10:ä käsittelevistä teoksista.

Jep, mutta tää ei ollutkaan hikipediasta, vaan wikipediasta.

Minä EN TIENNYT, että on olemassa HIKIPEDIA. Meilläpäin ihan tavallista Wikipediaa sanotaan Hikipediaksi. Minä siis tarkoitin Wikipediaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huono äitikö:
Joku taas jaksaa selittää jotain tyyliin että on huono äiti kun vetää kännit. Jeps! Sillälailla! Kyllä se huono äitiys tulee ihan jostain muusta kuin siitä että sillon tällöin kännää! (ja lapset on tietysti asiallisesti hyvässä hoidossa sen aikaa kun äiti vetää humalat)

No oisko se hyvä äiti vaikka semmoinen joka ei kerro netissä kaikille ottavansa lasin eli kaksi lasten ollessa hoidossa.Sillä miksi taivaan nimessä sillä pitäisi ylpeillä?!Silloinpa välttyisi toisten moraalisaarnoilta,etenkin jos ei niihin saarnoihin kerta ole aihetta!

Yhteistyössä