6
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Olisiko näin?:Olen niin paljon kuitenkin maailman ja ihmisten menoa ehtinyt ihmettelemään että minulle asia on näin: jos haluan jatkuvasti ihastua eri ihmisiin ja saada sitä kautta jännitystä elämään, pysyttelen sinkkuna. Jos haluan jonkun vakituisen,läheisin ja rakkaan ihmisen, silloin sitoudun suhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja SkorppariN27:Olen itse hyvin varattu ja jopa päätynyt naimisiinkin. Ollaan oltu yhdessä pian kahdeksan vuotta ja kaiken kaikkiaan suhteellisen onnellisia. Olen aina pidemmän aikaa jonkun kanssa yhdessä ollessa ihastunut aina tuttuihin muihin miehiin. Siis aina silloin tällöin ja ihastuksen kohteen ovat vaihtuneet siinä missä elämäntilanteeni on muuttunut. Jälkikäteen/nyt joku vanha ihastukseni ei enää sytytä minua lainkaan ja siitä on päästy yli mitään pettämistä edes miettimättä. Mutta nyt on asia toinen, kun kerrankin paljastin "ihastukselleni" tunteeni, niin hänellä (varattu myös) oli samanlaisia tunteita minua kohtaan. Eli tilanne on se, että minulla olisi mahdollisuus toteuttaa fantasiani.. Olemme tunteneet parin vuoden ajan ja aina tavatessamme meillä on ollut jotain välillämme, mutta kumpikaan ei ole kuitenkaan tehnyt mtn. Siis mietin tässä nyt lähinnä, että kannattaako minun uhohtaa vaan kaikki tunteeni häntä kohtaan vai kannattaako tehdä kenties jotain. Tiedän olevani sellainen hieman kevytkenkäinen, jos sellaiseksi voi kutsua ja aina miesten kanssa on pientä flirttiä. Puolisoni tietää sen asian ja ei nyt ihan hyväksy kaikkea käyttäytymistäni, mutta kuitenkin hyväksyy sen piirteen minussa. Mietin vain, että kerran sitä sitä eletään ja kaikkea mielyttävää pitäisi elämän aikana kokeilla, niin miksei sitäkin. Pettäminenhän näyttää kaikesta päätellen olla tällä hetkellä muotia. Tiedän tai uskon sen, että pystyn sen asian kanssa elämään. Mutta pystynkö sen asian, jos en tee mitään. Onhan tämä ristiriitaista tekstiä, mutta järki sanoo toista kuin tunteet. Kumpaa kuunnella?