Miksi vanhempi nainen yrittää koko ajan särkeä suhteen vanhempaan mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aada.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aada.

Vieras
Selitän nyt vähän tilannettamme:

Minä olen 19-vuotias, täytän kesällä 20v. Mulla on ollut sutinaa 9v vanhemman miehen kanssa, meillä on yhteinen naispuolinen ystävä joka on 8v minua vanhempi. Vaistoan koko ajan, että kyseinen nainen haluaa särkeä multa suhteen mieheen.. Kyttää meidän asioita, että mistä puhutaan jne. Koko ajan yrittää kontrolloida ja kertoa mitä minä saan ikäänkuin tehdä ja blaa ja että mies ei saisi mukama olla minua kun 3v vanhempi. :D

Mies kerto että se on ennenkin ollut sairaan mustasukkanen miespuolisistaan kavereista, en ymmärrä vaan miksi. Hänellä on kohta 2v täyttävä lapsi ja aviomies, jota ilmeisesti pitää erittäin ihanana kun monista kriiseistäkin selvitty.

Miten saisin tämän naisen painostuksen pois meidän kimpusta? rupeaa jo vähän vaivaamaan... Haluaisin olla hänelle ystävä, mutta ei tunnu minusta meidän ystävyys oikein mukavalta enää kun haluaa kontrolloida liikaa. Pitäisikö minun muuttua sitten veemäisemmäksi ja lopettaa se kivuus tähän kun tuntuu että käyttää sitä vähän hyväksi?

Siis on tuon miehesi vanha kaveri? Omii kaveriaan eikä pidä sinua oikein minään koska on ehkä nähnyt aikaisempiakin tyttöystäviä jotka on vaihtuneet.
Olisko vähän mustasukkainen. Toisaalta ei ehkä itse huomaa mitä tekee.
Sano jotain." Hei, voisitko olla neuvomatta ja puuttumatta meidän juttuun."

Onko nainen ollut sinun ystäväsi kuinka pitkään vai tutustuitko häneen miehen kautta? Se jäi nyt jutustasi epäselväksi.

Mutta jos mies siis tuntee naista ja hänen käytöstään ennestään olettaisi miehen jo osaavan ottaa asian naisen kanssa puheeksi. Ei kai se sinun hommasi ole ryhtyä aikamiestä paapomaan ja puolustamaan? Mieshän vaikuttaa ihan tossukalta, joten kuvittele millaista sinulla tulee olemaan hänen kanssaan jos joka akka saa hänen puolestaan puuttua miehen naisystäviin.Kun et edes ole miehen ensimmäinen, jolle naisystävä kiukuttelee.

Ehdotan, että mieti ensin onko mies ihan sinun arvoisesi ja sen jälkeen arvostele hänen kavereitaan. Kai tiedät sanonnan, että millaisessa seurassa liikkuu on itsekin samanlainen?

Alkuperäinen kirjoittaja tiesitkö;28436045:
Oikeasti ota ikäisesi mies - muutaman vuoden päästä tuokin mies on jo lähempänä neljääkymppiä. Mutta itsepä valitset.

...Jolloin ap tulee olemaan lähempänä kolmeakymmentä. :D

AP:lle: Ehkäpä nainen ei ymmärrä omaa käytöstään. Hän on varmasti jollain tapaa mustasukkainen ystävästään, ja hänen silmissään vaikutat varmaan todella nuorelta. Pointi voi olla juuri tuossakin että teillä ei ole varsinaista suhdetta, vaan ''sutinaa'' ja voihan olla että miehen ystävä vaikka toivoisi miehelle kunnollista parisuhdetta. Ei sillä että se olisi teidän ongelmanne. Minkäs teet, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sitäkin voi miettiä että jollei se sutina ala muodostua suhteeksi pikkuhiljaa, tapahtuuko niin ikinä? Mutta se onkin sitten toinen juttu.

Been there, done that. Itse olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, ja huomannut sen olleen ongelma juurikin miesten naispuolisille ystäville. Tosin nykyään ikää on jo sen verran että kyllä minut ihan aikuiseksi luokitellaan. Saan silti vastata jatkuvasti kommentteihin ''nuoruudestani'' ja siitä ''miten minun sukupolveni nämä asiat ymmärtävät''. Kaikki eivät varmasti tarkoita loukata tai näpäyttää, eivätpähän vaan osaa peitellä päähänsä nousevia ajatuksia.

Siis miehen nykynen kaveri, ovat oikein parhaita kavereita yhdessä.

Sitten se nainen yrittää mulle kuitenkin olla mukava, vaikka aistin siitä jotain semmosta...

Onhan hän itsekin todennut että kun minä olen niin nuori. Ei jaksaisi kyllä sellainen toteilu kiinostaa.

Niin tää nainen on kyllä voinu olla kiinostunu tuosta... ja toisinkin päin joskus, mutta mies sano ettei vois ikinä ottaa sitä muijakseen muutamista mainitsemattomista syistä

Yhteistyössä