Miksi vanhemmat miehet kiinnostavat?

Miksi nyt kun itselle alkaa tulla ikää on alkanut vanhemmat miehet kiinnostamaan? Vanhempia miehiä katselee ihan eri silmin kun liikkuu ulkona ja heidän juttunsakin kiinnostaa paljon enemmän kuin noin omien ikätovereiden?

Näin ei ole aina ollut... onko muilla havaintoa samasta ilmiöstä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Minulle on käynyt päinvastoin. Olen alkanut katsella nuorempia miehiä, kun olen itse vanhentunut.
Näin minäkin olen huomannu et monille on käynyt, siksi tätä ihmettelenkin. Tai sitten olen saanut nuorista hemmoista ihan tarpeeksi, työkavereina ollut paljonkin nuoria "poikia" työkavereina, joilla kyllä hauska jutut ja jaksavat viihdyttää naisia, mutta mistään "vakavista" heidän kanssaan on turha yrittää vääntää mitään, heittävät aina läskiksi kaiken.

 
Vanha Äitee
Mä olen aina katsellut about samaa ikäluokkaa kuin itse olen. Alkaisko nyt tulla jarru tähän, että näin nelikymppisenä alkaa tuntua että miehet on parhaimmillaan siinä 35-40...
 
mopo
vanhemmissa miehissä viehättää niiden elämänkokemus joka näkyy myös ulkoisesti!!!
Itse tykkään kans ehdottomasti. Olen ite 36 ja kyllä siinä reilusti 40-50 on NAM!!!
 
hiljalleen harmaana välillä
Alkuperäinen kirjoittaja mopo:
vanhemmissa miehissä viehättää niiden elämänkokemus joka näkyy myös ulkoisesti!!!
Itse tykkään kans ehdottomasti. Olen ite 36 ja kyllä siinä reilusti 40-50 on NAM!!!
Juuri näin....päälle 40-v - reilu 50-v viriili kaveri =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Isä puuttuu?
Mites se nyt siihen liittyy? :LOL:
:D Se on ensimmäinen, mikä tulee mieleen, jos kerran pitää analysoida, miksi pitää vanhemmasta miehestä.

Toinen, siihen liittyvä syy minun mielestäni on halu tulla kontrolloiduksi. ;)

Sanoo keittiöpsykolooki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Isä puuttuu?
Mites se nyt siihen liittyy? :LOL:
:D Se on ensimmäinen, mikä tulee mieleen, jos kerran pitää analysoida, miksi pitää vanhemmasta miehestä.

Toinen, siihen liittyvä syy minun mielestäni on halu tulla kontrolloiduksi. ;)

Sanoo keittiöpsykolooki.

No ei mun mielestä se ikää katso onko mies kontrolloiva vai ei. Enemmänkin luonne kysymys. Keittiöpsykologiaa tosiaan...
 
kolme lasta nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Isä puuttuu?
Mites se nyt siihen liittyy? :LOL:
:D Se on ensimmäinen, mikä tulee mieleen, jos kerran pitää analysoida, miksi pitää vanhemmasta miehestä.

Toinen, siihen liittyvä syy minun mielestäni on halu tulla kontrolloiduksi. ;)

Sanoo keittiöpsykolooki.
Uskomattoman naiivi ajattelutapa taas Sirkalla...
Mä tykkään vanhemmista miehistä, koska heillä on mm. elämänkokemusta ja itseluottamusta enemmän kuin nuoremmilla. En voisi kuvitellakaan suhdetta jonkun nuoren klopin kanssa, hyh. Mutta 40-50v olis :p

ps. isäsuhteeni on kunnossa ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kolme lasta nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Isä puuttuu?
Mites se nyt siihen liittyy? :LOL:
:D Se on ensimmäinen, mikä tulee mieleen, jos kerran pitää analysoida, miksi pitää vanhemmasta miehestä.

Toinen, siihen liittyvä syy minun mielestäni on halu tulla kontrolloiduksi. ;)

Sanoo keittiöpsykolooki.
Uskomattoman naiivi ajattelutapa taas Sirkalla...
Mä tykkään vanhemmista miehistä, koska heillä on mm. elämänkokemusta ja itseluottamusta enemmän kuin nuoremmilla. En voisi kuvitellakaan suhdetta jonkun nuoren klopin kanssa, hyh. Mutta 40-50v olis :p

ps. isäsuhteeni on kunnossa ;)
Aika hauskaa, että pitää kaikki sanomiset ottaa njiin tosissaan, että ollaan ihan hampaat irvessä. :D
 

Yhteistyössä