Miksi vanhemmat miehet kiinnostavat?

Tässä ei nyt selvinnyt, minkä ikäisistä ap puhui. Olen 25 ja joku n. 10 vuotta alkaa olla se "raja", tosin jos joku 40v olisi äärettömän hyvin säilynyt ja näyttäisi lähes kolmekymppiseltä, se menisi. Mutta oikeastaan tuo 10v on ollut se max ero jostain 18-vuotiaasta lähtienkin.. en olisi siinä iässä varmaankaan tuntenut vetoa keneenkään lähes nelikymppiseen. Oman iän myötä ne vielä miehekkäämmät piirteet miellyttävät. Joskus 18veenä sitä katseli inttipoikiakin innoissaan, nykyään kauhistelee että miten ne näyttävät ihan 15-vuotiailta. Tosin alle 25 miehetkin ja jopa oman ikäisen näyttävät tosi poikamaisilta, joitain poikkeuksia lukuunottamatta mutta näin yleisellä tasolla ajateltuna. Joku kolmekymppinen tosin saattaa näyttää jo nelivitoselta, eli ei tulis mitään. Riippuu todella paljon ihmisestä ja siitä miten on itsestään huolehtinut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Minulle on käynyt päinvastoin. Olen alkanut katsella nuorempia miehiä, kun olen itse vanhentunut.
´Näin on käynyt myös mulle.
Minua ei kiinnosta tippaakaan vanhemmat miehet. (Siis mua esim. 15-30 vuotta vanhemmat)

 
Aino ja Väinämöinen
Mulla ja mun miehellä on 11v ikäeroa, enkä voisi enää kuvitellakaan olevani oman ikäisen miehen kanssa, jos siis sattuisi, että joskus erottaisiin. Nykyään tulee myös kiinnitettyä huomiota komeisiin itseäni 10-15 vuotta vanhempiin miehiin.
 
clivia
Mä inhoon vanhoja äijiä.Nykyinen on mua nuorempi, 41v ja sekin alkaa tuntua liian vanhalta.
Ja on vanhin mies mitä mulla on koskaan ollut.
Mä viehätyn vain nuoremmista.
En ole ikinä ymmärtänyt ystäviäni joista neljällä lähimmällä on kaikilla itteään 20 vuotta vanhemmat miehet.
Mä en ikinä vois.
 
manna
Mun mies on 15 v vanhempi.
Rakastuin, ja o´li ihanaa, kun miehellä oli elämänkokemusta, hyvä asema ja myös talous kunnossa. Mitkään nuoret räkänokat ei tosiaan kiinnosta!
 
l4u
joo itekin oon vasta parikymppinen neitokainen, mutta en voi mitään että sellaset 40 vuotiaat miehet kiinnostaa. niiltä löytyy elämänkokemusta ja itseluottamusta niiku täällä muutki sano (ja vaikka sama löytyisikin omalta ikäisiltäni, se ei kiinnostaisi siltikään niin paljon kun vanhemmat miehet), ja pidän vaan vanhemman ikäsiä turvallisimpina, ja luottettavimpina ja rehellisempiä ku nuoremmat jullit. Nuoremmat vaan pelleilee. Ja heti kun näkee sellasen kivan nelikymppisen (tai kolmikymppisen) se iskee heti silimään, ja houkuttaa kovasti :p ite oon seurustellu 27-yli kolmikymppisten kanssa, ja ennen ja jälkeen näiden seurustelujen voin vaan vieläkin todeta että vanhemmat miehet on mulle parempia.
 
l4u
Väärin. Vanhemmissa miehissä on useita positiivisia juttuja; charmikkuus, käytöstavat, naisen huomioon ottaminen. Vanhempi mies tietää mistä nainen tykkää- sängyssä ja muutenkin. Ei ajattele vain itseään.

Elämä on tasoittanut miehestä särmiä ja hän on rauhoittunut jonkin verran. Kaasujalka on keventynyt, kavereitten kanssa kaljoittelu ei kiinnosta, miehen kommunikointitaidot ja empatiakyky ovat kehittyneet.

Nuorissa miehissä on eräs hyvä puoli jos joku sellaisesta pitää: panevat kuin kanit yötäpäivää kaikkea mikä liikkuu.
ja tämä pitää minunkin mielestä paikkansa :)
 

Yhteistyössä