mummolassa ku kotona? :/ Tuntuu että pian anoppi luulee että pidetään lasta nälässä kun siellä syö kaiken ruoan tosi hienosti ja reippaasti ja PALJON. Kotona ruokailut vaihtelee hurjasti. Joskus maistuu oikein kunnolla ja hyvin ja toisinaan sitte työnnetään vaan lautanen pois nenän edestä :/