Miksi tota Hohtoa hehkutetaan niin paljon aina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole koskaan katsonut sitä kokonaan ja taas eilen unohdin että se tulee, perkeleen perkele |O

Onko kukaan lukenut S.K.:n kirjaa Kalpea Aavistus? Se on ainoa, minkä mä olen lukenut ja mun mielestä se oli aiiivan kamala, tai siis, kirja oli aivan loistava, mutta niin pelottava.

itse taas pidän enemmän hohdon uudesta versiosta... siitä jossa on se blondi " käsi joka kehtoa keinuttaa"-leffasta.. karmivaa kun ne pensaskoirat heräävät eloon :D

Muotokieli ja värit ovat mahtavia ja psykologisesti hyvin rakennettu leffa, roolivalinnatkin osuneet nappiin. Visuaalinen puoli pelittää täysillä. Kellopeliappelsiinin tyyliin. Se muuten on maailman pelottavin ja surullisin elokuva...

Ja Kingin tekstejä on äärettömän vaikea herättää eloon toimiviksi elokuviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en ole koskaan katsonut sitä kokonaan ja taas eilen unohdin että se tulee, perkeleen perkele |O

Onko kukaan lukenut S.K.:n kirjaa Kalpea Aavistus? Se on ainoa, minkä mä olen lukenut ja mun mielestä se oli aiiivan kamala, tai siis, kirja oli aivan loistava, mutta niin pelottava.

Olen lukenut, yksi parhaita Kingin kirjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hohtofani:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Olen lukenut, yksi Kingin parhaita kirjoja.

Yhteistyössä