Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26682383:Ehkä toiset on vaan herkempiä. Ehkäpä sitäkin voi opetella ja harjoitella.
Millä tavalla sitten pitäisi olla herkkä? Aistin helposti toisten fiilikset, olen intuitiivinen, osaan asettua toisten asemaan jne. Itken leffoista, kirjoista, uutisista helposti. Silti en ole kokenut oikeastaan mitään mikä voisi olla yliluonnollista.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26682383:Ehkä toiset on vaan herkempiä. Ehkäpä sitäkin voi opetella ja harjoitella.
On ollut deja-vu'ita. Nuorempana etenkin useasti.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;26682403:no onko sulla ollut deja-vu'ta?
Tiedän kyllä, että melkein kaikki sitä kokevat, eikä se ole yliluonnollista. Mutta pitäisi yksi juttu siitä saada selville muuten, niin kysyn joskus kuitenkin aiheesta lisää täällä.
Tämäkin pitää paikkansa.Toiset ihmiset kokee tietyt asiat yliluonnollisina, toiset ei.
Mulla on välillä tosi paljon deja vu:ita, se on kammottavaa, etenkin kun ne on pitkiä deja vu:ita eikä sellaisia hetken välähdyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;26682502:ok -
sellainen juttu oikeastaan olisi saatava selville, että liittyykö deja-vu'hun negatiivisia tuntemuksia aina /kaikilla. Vai onko niin, että osalle se on positiivinen kokemus, osalle negatiivinen.
Tällaista olen suunnitellut kysyä palstalaisilta. Kun monella tätä on kuitenkin. Jos 70 % ihmisistä noita kokee, niin olisi kiinnostavaa vaikka jutella jonkun kanssa, jolla ei ole koskaan ollut noita.
Ja myöskin se deja-vu*n "kammottavuusaste" olisi vertailun vuoksi kiinnostava tietää.
Että onko monellakin se ikäänkuin kauhukohtaus. Sitähän on vaikea kuvailla, sitä itse fiilistä tuossa.
Mun omat kokemukset deja vu'ista on ainoastaan positiivisia. Ei ole liittynyt mihinkään ikäviin juttuihin eikä niistä ole jäänyt mitään karmivaa fiilistä.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;26682502:ok -
sellainen juttu oikeastaan olisi saatava selville, että liittyykö deja-vu'hun negatiivisia tuntemuksia aina /kaikilla. Vai onko niin, että osalle se on positiivinen kokemus, osalle negatiivinen.
Tällaista olen suunnitellut kysyä palstalaisilta. Kun monella tätä on kuitenkin. Jos 70 % ihmisistä noita kokee, niin olisi kiinnostavaa vaikka jutella jonkun kanssa, jolla ei ole koskaan ollut noita.
Ja myöskin se deja-vu*n "kammottavuusaste" olisi vertailun vuoksi kiinnostava tietää.
Että onko monellakin se ikäänkuin kauhukohtaus. Sitähän on vaikea kuvailla, sitä itse fiilistä tuossa.
Meillä oli sama juttu miehen kanssa tätä taloa kohtaan. Etsittiin monta vuotta taloa, kunnes tämän talon ilmoitus osui kohdalle. Molemmille tuli heti sellainen olo että "tää on pakko saada". Kun tultiin tänne niin kustiin hunajaa siitä miten ihana tämä talo on.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26682530:Mies ja minä tunnettiin molemmat vetoa tiettyyn paikkaan, ja -tadaa- sieltä löytyikin jotain mitä ei ennen tiedetty olevan. Käveltiin suoraan siihen. Ei voi olla sattuma. Asiantuntijat kävi siellä ennen meitä ja ne ei löytäneet mitään.