miksi te palstan sisäpiiri ette huoli muita joukkoonne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Miä en kuulu sisäpiiriin*byääääh* :'( Miä tiiän sen koska: Miä en saa ikinä naista vaikka miten vonkaan. Miä en osaa nuolla pyllyjäkään, oon vaan kiltti kaikille. Miä en osaa olla hauskakaan. Sit miä en osaa vittuilla raflaavasti. Sit miä en tunne täältä ketään. Sit kukaan ei tunne miuakaan. Sit miä oon ihan huono kun oon pösilö savolainen, hitaastilämpiävä juntti erakko. Mut on miulla täällä silti aina kyllä ihan mukavaa :D
 
ap
sisäpiiri:
edellä mainittujen lisäksi fjonga, scarlet, rukoilijasirkka, mirena04, heviäprkl, rouvajacksparrow, nöppönen, kaikki nussuntussutmussut, sörhis, emilyn, bad virgin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sisäpiiri:
edellä mainittujen lisäksi fjonga, scarlet, rukoilijasirkka, mirena04, heviäprkl, rouvajacksparrow, nöppönen, kaikki nussuntussutmussut, sörhis, emilyn, bad virgin.
Mä en oo tiennytkään kuuluvani johonkin sisäpiiriin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
totta turiset.. :D
Kertokaa nyt ihmees, mitä noin valtavan raakoja ketjuja täällä on ollut?
Mä odotan yhä tähän vastausta!!! :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ketäs tähän sisäpiiriin sitten kuulu. Luetteles.
keittis, turklimas, kkk, savanna, sit se rekkalesbo, myselene, neitinasu... ymsysm
kuka on rekkalesbo? :eek:

ja mikä sisäpiiri???
Kuka tuo on, kertokaa mullekin?
Kukas se tässä esittelikään yks päivä uusia hiuksiaan kun sai tuomion rekkalesboudesta, vitsi kun en muista :/
:eek: Et kai sä puhu mun Rakkaasta Vartoojastani nyt?? Se mikään lespo oo, ei antanu mullekaan :kieh:
:LOL: :LOL: :LOL:

Niin tai sitten kyse on OnniKeijusta, eikös hääkin tuon tittelin oo saanu... :D

Mut heiiii hanimuruuuu, jos joskus satutaan vaikka ihan oikeesti näkemään niin kyl mä varpisti sulle annan... Kahvia aineskii :p :p :p
:heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä