miksi te palstan sisäpiiri ette huoli muita joukkoonne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mua ei taas kelpuuteta tähänkään, vaikka olen niin koettanut olla sisäänpäin lämpiävä ja sentään kuorma-autokorttikin on. :ashamed:
No halutko sä olla sitten vaikka se rekkalesbo, kai siihen riittää kuormiskorttikin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ketäs tähän sisäpiiriin sitten kuulu. Luetteles.
keittis, turklimas, kkk, savanna, sit se rekkalesbo, myselene, neitinasu... ymsysm
kuka on rekkalesbo? :eek:

ja mikä sisäpiiri???
Kuka tuo on, kertokaa mullekin?
Kukas se tässä esittelikään yks päivä uusia hiuksiaan kun sai tuomion rekkalesboudesta, vitsi kun en muista :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mua ei taas kelpuuteta tähänkään, vaikka olen niin koettanut olla sisäänpäin lämpiävä ja sentään kuorma-autokorttikin on. :ashamed:
No halutko sä olla sitten vaikka se rekkalesbo, kai siihen riittää kuormiskorttikin?
Voinhan mä vaikka ollakin, ei tässä nyt parempaakaan tekemistä just ole :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ketäs tähän sisäpiiriin sitten kuulu. Luetteles.
keittis, turklimas, kkk, savanna, sit se rekkalesbo, myselene, neitinasu... ymsysm
kuka on rekkalesbo? :eek:

ja mikä sisäpiiri???
Kuka tuo on, kertokaa mullekin?
Kukas se tässä esittelikään yks päivä uusia hiuksiaan kun sai tuomion rekkalesboudesta, vitsi kun en muista :/
ai se tulee siittä se rekkalesbo... juu, se oli vartooja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ketäs tähän sisäpiiriin sitten kuulu. Luetteles.
keittis, turklimas, kkk, savanna, sit se rekkalesbo, myselene, neitinasu... ymsysm
Siihen pääsee, jos uhraa sielunsa saatanalle, ja juo koiran verta.
*käy pistämässä naapurin mustia*
Te ootte kyllä ihan kummallisia. Mä ainakin mieluummin syön lihan ja jätän veren juomatta.
 
No, syy on, jos oot jotenkin poikkeava valtaväestöstä, niin ethän pääse MIHINKÄÄN sisäpiiriin. Mutta täällä tuo ajatusmaailma kun menee niin, että sen LISÄKSI et pääse sisälle mihinkään jos oot joku muu kuin perseennuolija. Tämän huomannut vuosien aikana kun täällä käynyt.

Mutta eihän se ole niiden häpeä jotka yrittää, vaan niiden, jotka seisoo ns.jalustalla palvottavina, vaikka ajatukset on tosiaan perseestä ja kaukana lapsiperheen hyvästä mallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No, syy on, jos oot jotenkin poikkeava valtaväestöstä, niin ethän pääse MIHINKÄÄN sisäpiiriin. Mutta täällä tuo ajatusmaailma kun menee niin, että sen LISÄKSI et pääse sisälle mihinkään jos oot joku muu kuin perseennuolija. Tämän huomannut vuosien aikana kun täällä käynyt.

Mutta eihän se ole niiden häpeä jotka yrittää, vaan niiden, jotka seisoo ns.jalustalla palvottavina, vaikka ajatukset on tosiaan perseestä ja kaukana lapsiperheen hyvästä mallista.


:eek: :eek: WTF? Mikä "#¤% sisäpiiri, ei täällä semmoista ole? Vai missä muka? Miten se ilmenee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No, syy on, jos oot jotenkin poikkeava valtaväestöstä, niin ethän pääse MIHINKÄÄN sisäpiiriin. Mutta täällä tuo ajatusmaailma kun menee niin, että sen LISÄKSI et pääse sisälle mihinkään jos oot joku muu kuin perseennuolija. Tämän huomannut vuosien aikana kun täällä käynyt.

Mutta eihän se ole niiden häpeä jotka yrittää, vaan niiden, jotka seisoo ns.jalustalla palvottavina, vaikka ajatukset on tosiaan perseestä ja kaukana lapsiperheen hyvästä mallista.


:eek: :eek: WTF? Mikä "#¤% sisäpiiri, ei täällä semmoista ole? Vai missä muka? Miten se ilmenee?

Sitä minäkin että miten se ilmenee täällä, mitä saa kun on sisäpiirissä :p
Onko se jotenkin tavoittelemisen arvoista... :D
 
tundra se lähti piiriin, tinttan tanttan tallalei, tundra se lähti piiriin, tundra se lähti piiriin.
En kyllä silti suostu syömään taikka juomaan mitään epämääräistä. Eikä minun tartte uskoa mihinkään jos en kerta halua.
Kaikki ne tahtoo tundran, tinttan tanttan tallalei, kaikki ne tahtoo tundran, kaikki ne tahtoo tundran...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No, syy on, jos oot jotenkin poikkeava valtaväestöstä, niin ethän pääse MIHINKÄÄN sisäpiiriin. Mutta täällä tuo ajatusmaailma kun menee niin, että sen LISÄKSI et pääse sisälle mihinkään jos oot joku muu kuin perseennuolija. Tämän huomannut vuosien aikana kun täällä käynyt.

Mutta eihän se ole niiden häpeä jotka yrittää, vaan niiden, jotka seisoo ns.jalustalla palvottavina, vaikka ajatukset on tosiaan perseestä ja kaukana lapsiperheen hyvästä mallista.


:eek: :eek: WTF? Mikä "#¤% sisäpiiri, ei täällä semmoista ole? Vai missä muka? Miten se ilmenee?
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
tundra se lähti piiriin, tinttan tanttan tallalei, tundra se lähti piiriin, tundra se lähti piiriin.
En kyllä silti suostu syömään taikka juomaan mitään epämääräistä. Eikä minun tartte uskoa mihinkään jos en kerta halua.
Kaikki ne tahtoo tundran, tinttan tanttan tallalei, kaikki ne tahtoo tundran, kaikki ne tahtoo tundran...
:heart: Ihana loru.
 

Yhteistyössä