miksi te palstan sisäpiiri ette huoli muita joukkoonne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
[
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
Ketä tähän pikkupiiriin sitten muka kuuluu? Ja missä moisia ketjuja on, ts. mitä niissä on käsitelty? Eiköhän täällä saa kaikki paskaa tasaisesti niskaan?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
[
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
Ketä tähän pikkupiiriin sitten muka kuuluu? Ja missä moisia ketjuja on, ts. mitä niissä on käsitelty? Eiköhän täällä saa kaikki paskaa tasaisesti niskaan?
Mä en ainakaan saa paskaa niskaan. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
totta turiset.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
totta turiset.. :D
Kertokaa nyt ihmees, mitä noin valtavan raakoja ketjuja täällä on ollut?

 
Utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ai eikö muka?? Sitten on silmät ja ajatus muualla kuin tällä palstalla kirjoittaessa :whistle:

Hei, c´moon, onhan täällä selkee pikkupiiri, joiden ketjuihin vastataan lepsusti vaikka itse aihe olisi jo sitä luokkaa että olisi sillä kuullulla lastensuojelulla asiaa puuttua :headwall:
totta turiset.. :D
Sanokaa esimerkkejä, olen utelias...

 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Höpönpölönlöpön...ei mua täällä kukaan muista tai tunne mutta ihan ekasta viestistä asti on aina saanut kysymyksiin vastauksia ja kaivattua huomiota :p
Tähän peesi!


Minäkin olen hyvin huomaamaton eikä kukaan minua muista, mutta kun teen aloituksia kyllä niihin edes jotain vastataan. :whistle:
 
vieraus
Mutta mua kiinnostaa millainen ihminen haluaisi kuulua jonkun kaks plussan sisäpiiriin? Sais hyssytellä ja lässyttää ja vähän halia ja naureskella tooooodella lapsellisille jutuille. Mä en kyllä ainakaan.
 
Kai siinä on sitäkin, että osa muistetaan ja toisia taas ei niinkään. Jos tyyppi tekee kovin raflaavia avauksia usein, niin tokihan sellainen nikki jää helpommin mieleen. Samoin kauan palstailleet alkaa muistaa toisiaan paremmin.

Mä olen tässä tosin useamman vuoden pyörinyt, mutta en osaisi luetella kuin muutaman nikin, jos en saisi luntattua koneelta, Ja tuskin muakaan niin kauheasti täällä huomataan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja tämän huomannut:
teepä avaus seksistä niin johan alkaa vastauksia tulla. Mutta jos kysyt jotain ns. asiallista niin kukaan ei vastaa.
Eihän sitä kaikki voi tietää kaikesta, mutta seksistä nyt ainakin suurin osa on kuullut :whistle:
Mutta yllättävän harva sitäkään osaa kunnolla tehdä.
Totta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ketäs tähän sisäpiiriin sitten kuulu. Luetteles.
keittis, turklimas, kkk, savanna, sit se rekkalesbo, myselene, neitinasu... ymsysm
kuka on rekkalesbo? :eek:

ja mikä sisäpiiri???
Kuka tuo on, kertokaa mullekin?
Kukas se tässä esittelikään yks päivä uusia hiuksiaan kun sai tuomion rekkalesboudesta, vitsi kun en muista :/
:eek: Et kai sä puhu mun Rakkaasta Vartoojastani nyt?? Se mikään lespo oo, ei antanu mullekaan :kieh:
 
tossuliini
Mä en ole edes tiennyt että täällä on sisäpiiriä, olipa tuokin ylläriä kerrakseen. Sen sanon että omasta mielestä en siihe kuulu mutta on mulla täältä kavereitakin joten täytyy sanoa että on mut jotenkin kelpuutettu johonkin sakkiin. Ite en ole lespo ainakaan omasta mielestäni, kyllä mulla mies on ja hyvä sellanen ja kaks lasta.
 

Yhteistyössä