Miksi te aina olette RUKOLIJASIRKAN kimpussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta ap, miksi sinà huolehdit asiasta: aktiivipalstailijat tietàvàt mihin ryhtyvàt. jos paljastaa itsestààn paljon kuvaa ja koko identiteettiààn myòten, on yleensà myòs valmis koko rumbaan. jos mainitsemasi nikki kàrsisi asiasta olisi jo ajat sitten vaihtanut tunnustaan. monet nauttivat kun joutuvat huomion kohteeksi ja pààsevàt nàkyville. kàyttàytymissàànnòt ovat muutenkin "optional" tààllà, joten ....

Eipä asia minua sinäänsä vaivaa, mutta ihmetyttää, että aika usein kun hän on kommentoinut jotain niin heti on joku kommentoimassa hänen sanomisiaa vähemmän ystävällisesti. Sitten taas joku toinen musta saa sanoa mitä vaan ja kukaan ei puutu hänen sanomisiinsa vaan ne otetaan vitsinä tai ollaan samaa mieltä tai ehkä eivaan haluta sanoa poikkipuolista sanaa hänen kommentistaa. Ihan niinkui oikeasssakin elämässä toinenn saa anoa mitä vaan ja kukaan ei puutu. Mutta jos saman asian sanoisi eri ihminen heti ollaan nälvimässä. Eli sama asia ärsyttää yhdessä ihmisessä, mutta ei toisessa.

oletko palstaillut jo pitkànkin aikaa? kiinnitàpà muutaman kuukaden jaksolla asiaan enemmàn huomiota. kun ihminen on todella paljon esillà, ei ole vàlià onko sirkka vai joku muu, oliko aihe positiivinen vai negatiivinen, onko ihminen kaunis vai ruma, àlykàs tai vàhemmàn. voisin kirjoittaa sinulle pitkàn listan niistà jotka ovat olleet kritiikin kohteena, kuka milloinkin. usein aihe on eri, mutta perimmàinen syy on se ettà palstailija on jostain syystà paljon esillà. kokeilepa itsekin: ole pàivittàin palstalla, mieluummin useampia pitkià jaksoja! ja mità enemmàn paljastat itsestàsi sità takuuvarmemmin saat kaikenlaista huomiota.

Olen lueskellut palstan juttuja kolmisen vuotta, mutta harvemmin kirjoittelen, välillä aikani kuluks lueskelen juttuja.

mutta ap, miksi sinà huolehdit asiasta: aktiivipalstailijat tietàvàt mihin ryhtyvàt. jos paljastaa itsestààn paljon kuvaa ja koko identiteettiààn myòten, on yleensà myòs valmis koko rumbaan. jos mainitsemasi nikki kàrsisi asiasta olisi jo ajat sitten vaihtanut tunnustaan. monet nauttivat kun joutuvat huomion kohteeksi ja pààsevàt nàkyville. kàyttàytymissàànnòt ovat muutenkin "optional" tààllà, joten ....
Tässä on kyllä ihan pointtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Jaa mun mielestä taas ei todellakaan ole mitenkään ylemmyydentuntoinen. Tyytyväinen itseensä, mutta ei kyllä tuo sitä esille sen enempää kuin kukaan muukaan.

Minä taas olen ollut nuuskivani sirkasta, että ei olisi itseensä tyytyväinen. Ihan kuin sillä oisi huono itsetunto, ja ois vähän yksinäinen.
Haluaisi elämäänsä äksöniä.
Ei kai se mikään ihme ole kun on elänyt uskovaista elämää ja mennyt nuorena naimisiin jne. Ehkä sirkasta tuntuu, että jotain on mennyt ohi.
Useimmiten on mukava ja kohtelias, mutta toisinaan tosi veepää.. mutta niinhän me kaikki.. B)

Joku voi olla kateellinen ja joku toinen voi ärsyyntyä kommentoinnista. Joskus tuntuu, että Sirkan on vaikea hyväksyä muiden erilaisia mielipiteitä/elämäntyylejä :)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
eipä toi nyt mitenkään kaksisen näkönen ole, sen kaikkitietäväisyys ja suppea katsonta pistää välillä vihaksi.

Samaa mieltä. Ärsyynnyin jo kauan sitten (tietämättä minkä näköinen tyyppi on) pistävistä kommentoinneista ja piilov*ttuilusta, jota ilmeisen moni palstamamma ei tajua/huomaa.

Ihan samalla tavalla täällä hyökätään esim. Metsolan ja Savannan kimppuun :whistle: Milloin kukakin näistä, enkä yhtään tiedä miksi. Sirkalla on melko vahvoja mielipiteitä, Metsolalla aina samaa asiaa (ruoka/raha). Savanna.... on vaan Savanna. Usein vain se riittää :D

Yhteistyössä