A
ap
Vieras
Sairaalloisen ylipainoinen tuttavani jaksaa selitellä, miksei lenkkeile (ihan rapakunnossa). Milloin on liian liukasta, pimeää tai sateista. Kuntokin on kuulemma niin huono... Olen yrittänyt kannustaa, että pieniä pätkiä kerrallaan ja sitten pikku hiljaa reittiä pidemmäksi.
Olen oikeasti huolissani hänestä ja hänen terveydestään. Löytyy verenpainelääkitystä, diureetteja, 2-tyypin diabetes ja pahat nivelvaivat. Vaikka kuinka yritän kannustaa, alan kohta lannistua
Hän itse tietää, että nyt viimeistään on muutoksien aika, muttei saa mitään aikaiseksi. Kovasti kyllä muita kehuu, miten naapurin kummin kaima on laihduttanut 30kg sillä yhdellä dieetillä ja työpaikan Sirkka on karppaamalla, puhumattakaan Mirkusta joka vain jättämällä rasvan leivältä pois, laihtui 20kg.
Millaisen porkkanan hänelle keksisi, että tosiaan jotain alkaisi tapahtumaan?
Ja ei, en itsekään ole missin mitoissa mutta sentään yritän saada tuloksia aikaiseksi.
Olen oikeasti huolissani hänestä ja hänen terveydestään. Löytyy verenpainelääkitystä, diureetteja, 2-tyypin diabetes ja pahat nivelvaivat. Vaikka kuinka yritän kannustaa, alan kohta lannistua
Millaisen porkkanan hänelle keksisi, että tosiaan jotain alkaisi tapahtumaan?
Ja ei, en itsekään ole missin mitoissa mutta sentään yritän saada tuloksia aikaiseksi.