Miksi te aina olette RUKOLIJASIRKAN kimpussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Mä en ikinä uskonu sanovani tätä mutta ; kateus. Aika moni ihminen on sirkalle kade kun se on niin kaunis,naiselinen,löytänyt uskonsa ja sil on komee ukko B)

Niin, ainahan suomalaisen pitää kadehtia jotain, eikä nähdä niitä omia hyviä asioita.

Mä en ikinä uskonu sanovani tätä mutta ; kateus. Aika moni ihminen on sirkalle kade kun se on niin kaunis,naiselinen,löytänyt uskonsa ja sil on komee ukko B)

mustakin sirkka on kaunis ja naisellinen, mutta kyllä se heittää itsekin monesti tosi veemäisiä kommentteja, eli sikäli en usko, että kyse on vain kateudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

mustakin sirkka on kaunis ja naisellinen, mutta kyllä se heittää itsekin monesti tosi veemäisiä kommentteja, eli sikäli en usko, että kyse on vain kateudesta.

Tottakai,mutta kukapa täällä palstalla ei heittäisi,vähintään harmaana.

Ihmettelen kans näitä ihmehyökkäyksiä milloin ketäkin kohtaan.
Liekkö omassa elämässä jotain vialla vai mikä..Tosin onhan palstahenkilöilläkin puolensa, luulen.
Mutta en siltikään tajua, että jos vaikka joku on tullut loukatuksi jollain tavalla jonkun palstalaisen toimesta, niin että siitä jaksais aina vaan uudelleen alkaa aukomaan?! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja R.D.:

Vai että kade noista asioista? :D

Niin eihän kukaan myönnä koskaan kadehtivansa mitään tai ketään...

mutta ap, miksi sinà huolehdit asiasta: aktiivipalstailijat tietàvàt mihin ryhtyvàt. jos paljastaa itsestààn paljon kuvaa ja koko identiteettiààn myòten, on yleensà myòs valmis koko rumbaan. jos mainitsemasi nikki kàrsisi asiasta olisi jo ajat sitten vaihtanut tunnustaan. monet nauttivat kun joutuvat huomion kohteeksi ja pààsevàt nàkyville. kàyttàytymissàànnòt ovat muutenkin "optional" tààllà, joten ....

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Rukoilijasirkka on liian usein erittäin ylemmyydentuntoinen. Se nostaa karvat pystyyn niilläkin, jotka ovat samaa mieltä hänen kanssaan.

Jaa mun mielestä taas ei todellakaan ole mitenkään ylemmyydentuntoinen. Tyytyväinen itseensä, mutta ei kyllä tuo sitä esille sen enempää kuin kukaan muukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En ole kateellinen vaikka Sirkka onkin ihan kaunis nainen.. Kateus on sairautta! Kommentit vaan usein on töksähtäviä, viisastelevia ja muita arvostelevia.

Mulla itselläni on ivallinen huumorin taju ja varmasti olen tietämättäni, tahtomattani, loukannut jotakuta. Leikilläni olen sanonut, mutta monta kertaa jälkikäteen miettinyt, että taisin sanoa jotain mitä ei ehkä olisi pitänyt.... Pahalla en tarkoita ja en halua loukata, mutta minkäs sitä luonteelleen voi. Isälläni on samanlainen huumori.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole kateellinen vaikka Sirkka onkin ihan kaunis nainen.. Kateus on sairautta! Kommentit vaan usein on töksähtäviä, viisastelevia ja muita arvostelevia.

Mulla itselläni on ivallinen huumorin taju ja varmasti olen tietämättäni, tahtomattani, loukannut jotakuta. Leikilläni olen sanonut, mutta monta kertaa jälkikäteen miettinyt, että taisin sanoa jotain mitä ei ehkä olisi pitänyt.... Pahalla en tarkoita ja en halua loukata, mutta minkäs sitä luonteelleen voi. Isälläni on samanlainen huumori.

Kyllä sitä luonteelleen vaan voi, kun miettii muita eikä itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:

Varsinkin keskustelupalstoilla, joissa voi miettiä ennen kuin sen viestin lähettää... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
mutta ap, miksi sinà huolehdit asiasta: aktiivipalstailijat tietàvàt mihin ryhtyvàt. jos paljastaa itsestààn paljon kuvaa ja koko identiteettiààn myòten, on yleensà myòs valmis koko rumbaan. jos mainitsemasi nikki kàrsisi asiasta olisi jo ajat sitten vaihtanut tunnustaan. monet nauttivat kun joutuvat huomion kohteeksi ja pààsevàt nàkyville. kàyttàytymissàànnòt ovat muutenkin "optional" tààllà, joten ....

Eipä asia minua sinäänsä vaivaa, mutta ihmetyttää, että aika usein kun hän on kommentoinut jotain niin heti on joku kommentoimassa hänen sanomisiaa vähemmän ystävällisesti. Sitten taas joku toinen musta saa sanoa mitä vaan ja kukaan ei puutu hänen sanomisiinsa vaan ne otetaan vitsinä tai ollaan samaa mieltä tai ehkä eivaan haluta sanoa poikkipuolista sanaa hänen kommentistaa. Ihan niinkui oikeasssakin elämässä toinenn saa anoa mitä vaan ja kukaan ei puutu. Mutta jos saman asian sanoisi eri ihminen heti ollaan nälvimässä. Eli sama asia ärsyttää yhdessä ihmisessä, mutta ei toisessa.

Olen samaa mieltä.

ps. tuo uskonto onkin sitten stoori sinänsä, itse en tuohon satuun usko :)

Ainahan sitä voi hieman muuttua, mutta perusluonne on se mikä on ja ei ihminen voi muuttua omaksi vastakohdakseen.

mistä sille ollaan kateellisia kauneudesta...mun mielestä hän ei ole mikään erityisen kaunis. Miksi pitäisi olla kateellinen suvaitsemattomalle uskikselle?
En ymmärrä..mun mielestä hän muistuttaa kovasti erästä bb talosta pudonnutta henkilöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Eipä asia minua sinäänsä vaivaa, mutta ihmetyttää, että aika usein kun hän on kommentoinut jotain niin heti on joku kommentoimassa hänen sanomisiaa vähemmän ystävällisesti. Sitten taas joku toinen musta saa sanoa mitä vaan ja kukaan ei puutu hänen sanomisiinsa vaan ne otetaan vitsinä tai ollaan samaa mieltä tai ehkä eivaan haluta sanoa poikkipuolista sanaa hänen kommentistaa. Ihan niinkui oikeasssakin elämässä toinenn saa anoa mitä vaan ja kukaan ei puutu. Mutta jos saman asian sanoisi eri ihminen heti ollaan nälvimässä. Eli sama asia ärsyttää yhdessä ihmisessä, mutta ei toisessa.

oletko palstaillut jo pitkànkin aikaa? kiinnitàpà muutaman kuukaden jaksolla asiaan enemmàn huomiota. kun ihminen on todella paljon esillà, ei ole vàlià onko sirkka vai joku muu, oliko aihe positiivinen vai negatiivinen, onko ihminen kaunis vai ruma, àlykàs tai vàhemmàn. voisin kirjoittaa sinulle pitkàn listan niistà jotka ovat olleet kritiikin kohteena, kuka milloinkin. usein aihe on eri, mutta perimmàinen syy on se ettà palstailija on jostain syystà paljon esillà. kokeilepa itsekin: ole pàivittàin palstalla, mieluummin useampia pitkià jaksoja! ja mità enemmàn paljastat itsestàsi sità takuuvarmemmin saat kaikenlaista huomiota.

Ainahan sitä voi hieman muuttua, mutta perusluonne on se mikä on ja ei ihminen voi muuttua omaksi vastakohdakseen.

Perusluonne on ja pysyy, mutta ihminen voi muuttaa omaa käytöstään. Kaikkea mitä ajattelee, ei tarvitse sanoa ääneen.

Yhteistyössä