Miksi tämä mies toimi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aloin juttelemaan netissä erään amputoidun miehen kanssa.

Koitin jutella yleisesti muista asioista, mutta jo muutaman kommentin jälkeen hänen kysymyksensä oli "minkä takia seuraan niin monia amputoituja instagramissa, että tykkäänkö heistä?"

Vastasin suoraan että kyllä tykkään, johon tämä mies vastasi "awww mukava kuulla, voisitko lähettää kuvia itsestäsi?"

Sitten jatkoi utelua, että onko kiinostukseni seksuaalista vai olenko muuten vaan kiinnostunut. Johon vastasin taas suoraan että kyllä olen seksuaalisesti kiinnostunut, mutta kerroin myös että välitän koko paketista, että minulle ei kelpaa kuka tahansa amputoitu tai tervekkään ihminen että minun täytyy tykätä henkilön ulkonäöstä kokonaisuudessaan ja luonteesta.

Jouduin selittämään hänelle fetissini juurtajaksaen, että mikä just amputoiduissa kiihottaa jne. En ymmärrä miksi hän halusi heti puhua näin henkilökohtaisesta aiheesta

Sitten keskusteltiin vähän aikaa myös muista aiheista ja tuntui että meillä juttu luisti ja hän kysyi snapchattia. Vastasin että minulla ei sitä ole, mutta vaihdettiin whatsapp numerot

Sanoin sitten että mun täytyy lähteä nyt lenkille, että jatketaan keskustelua myöhemmin!

Tämän jälkeen lähetin vielä viestin että mitä muuta haluaisit tietää minusta

Ja etten toivo vammautumista kenellekkään..

Tämän jälkeen huomasin yllättäen olevani estetty . Mikä meni pieleen?

Yhteistyössä