Miksi tämä huutonet huutaja toimii näin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Itsellä myynnissä kohteita ja yhdessä on huutaja, joka on huutanut tuotetta. Kohde sulkeutuu hiukan huomisen puolella eli muutaman tunnin päästä. Hän on huutanut jo välissä tuotetta ja sitten viimeisin huuto on hänen ja hän on korottanut omaa huutoaan!!?? Hintavarausta ei ole. Huutajalla on 0 palautetta. Hiukan harmittaa jos ei olekaan mikään oikea huutaja kun tuotteen hintakin noussut aika korkeaksi. Onko kokemusta tälläisestä??

Olen minäkin käyttänyt korotusautomaattia mutta ei se ole korotellut siellä itekseen.. siis mitä meinaatte? eikös siihen pitäis tulla toisen huutajan korotus kuitenkin väliin?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Olen minäkin käyttänyt korotusautomaattia mutta ei se ole korotellut siellä itekseen.. siis mitä meinaatte? eikös siihen pitäis tulla toisen huutajan korotus kuitenkin väliin?

Siis huutaja laittoi vasta vikalla huudollaan korotusautomaatin päälle. Eli nyt vasta alkaa korottomaan huutoja, jos joku muu huutaa samaa tuotetta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
No jos on vaikka laittanu korotusmaatin päälle ? Ei pääse paikalle ja laittanu varmuudeksi sitte korotusmaatin =)

Tai sitten tuli katumapäälle ja laittoi korotusautomaatin pois päältä... Uudella huudolla voi tehdä kumman vaan. Uusi huuto on myös huutiksessa ainoa tapa poistaa korotusautomaatti päältä, jos on mennyt laittamaan siihen tarpeettoman suuren ylimmän tarjouksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
No jos on vaikka laittanu korotusmaatin päälle ? Ei pääse paikalle ja laittanu varmuudeksi sitte korotusmaatin =)

Tai sitten tuli katumapäälle ja laittoi korotusautomaatin pois päältä... Uudella huudolla voi tehdä kumman vaan. Uusi huuto on myös huutiksessa ainoa tapa poistaa korotusautomaatti päältä, jos on mennyt laittamaan siihen tarpeettoman suuren ylimmän tarjouksen.

Höh, tota mä en edes tiennyt. :ashamed: Aina sitä oppii jotain uutta. :D

Yhteistyössä