Musta tuossa Ilkan kirjoituksessa oli paljon asiaa...
Mutta voisko Ile kertoa sen, että miksi mun mies ei huomaa vaikka ostan hienompia vaatteita (vaikka olenkin äiti), meikkaan ja muutenkin pyrin näyttämään asialliselta? Päin vastoin valittaa, jos ostan vaatteita, värjään hiuksia, ostan meikkiä tai meikkaan (siis arkimeikki) itseni ennen ihmisten ilmoille lähtemistä? Pyrin siis näyttämään naiselta vaikka olenkin äiti. Painoakin olen pudottanut ja matkaa entiseen ei ole enää kuin muutama kilo.
Mikä siis miehessäni mättää, miksi en saa kehua kuinka kauniilta näytän?
Itse kylläkin taidan välillä valittaa tätä kotona olemista, koska haluaisin jo lähteä työelämään takaisin...mikä tosin on helpommin sanottu kuin tehty...ei oikein oman alan töitä ole ja lapset vaikuttavat liikaa työnsaantiin. Itsetuntoa ei hivele kun ei edes pääse haastatteluun tai haastattelussa kysytään jaa minkäs ikäisia lapsia sinulla on...jo kaks alle nelivuotiasta...vastaus on "niin just"...Moneltako mieheltä kysytään haastatteluun mennessä, että monta lasta sulla on, minkä ikäisiä, kuka ne hoitaa, miten järkkäät kun lapsi sairastuu?
Mä en vaan voi sille mitään, mutta miehenä oleminen on helppoa...sitten ollaan samalla viivalla kun molemmat käy töissä ja iltaisin kotityöt ym jaetaan tasan.