En tiedä ymmärtääkö mutta ainakin hyväksyy. Hän tietää minut nautiskelijaksi.
Ja olenhan mie suuren luokan kaksinaismoralisti suhteesi. Jos sie haluat jotain, niin sie saat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä ymmärtääkö mutta ainakin hyväksyy. Hän tietää minut nautiskelijaksi.
Sixpack päivässä tai mäyräkoira viikonlopussa ei ole kohtuukäyttöä. Tosin kohtuukäyttäjät eivät ole kovin näkyvä osa, joten luultavasti olet oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28189993:Ja minusta sinun tapasi juoda kuulostaa ongelmalliselta.
Aijaa no ei se mulle ole ongelma jos juon kännit n. 4 kertaa vuodessa. Nytkään en ole juonut pisaraakaan moneen kuukauteen. En vaan näe järkeä siinä miksi MINÄ joisin vaikka ruuan kanssa kaljan. Ok jos jotkut juo JOSKUS. En tykkää juoda alkoholia muuta kuin humaltumistarkoituksessa.
no mun maailma ei kaadu siihen että otan yhden tai vaikka kolmekin sauna kurkoa, samoin mies saa ottaa. meissä on se vika että siihen se sitten jääkin jos yksi aiotaan ottaa. enkä myöskään tuomitse niitä jotka eivät ota sitä yhtä, on hyvä että tietää ettei voi hallita juomistaan sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28190022:Tarkoitin ehkä enemmänkin tapaasi suhtautua alkoholiin: kun otetaan niin otetaan räkäkännit ja ns. normaalia kohtuukäyttöä ei tunneta ja sitä jopa paheksutaan. Lasten silmille, lasten edessä totaaliabsolutismi.
Minusta se ei ole hyvä tapa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28190030:Niin ja siis hienoa Littledeath, että tiedät että alkoholi ei sovi sinulle, ja vältät sitä. Hyvä niin. Mutta on aika ikävää moralisoida meitä normaaleja kohtuukäyttäjiä, joilla kaksi lasillista tosiaan pysyy kahdessa lasillisessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28190030:Niin ja siis hienoa Littledeath, että tiedät että alkoholi ei sovi sinulle, ja vältät sitä. Hyvä niin. Mutta on aika ikävää moralisoida meitä normaaleja kohtuukäyttäjiä, joilla kaksi lasillista tosiaan pysyy kahdessa lasillisessa.
Mä en tunne henkilökohtaisesti ihan oikeasti ketään kohtuukäyttäjää. Kaikki tuttavat ja sukulaiset juovat perseet olalle aina kun ottavan sen "yhdenkin". Itse olen samanlainen. Siksi kai hankala uskoa tähän kohtuukäyttöön. Ylempänä jo selvitinkin miksi en itse tykkää juoda yhtä tai kahta.
Kyllä yhden saunaoluen juonti onnistuu ja joskus pari kertaa vuodessa saatan juoda saunakaljan.
Mä en tunne henkilökohtaisesti ihan oikeasti ketään kohtuukäyttäjää. Kaikki tuttavat ja sukulaiset juovat perseet olalle aina kun ottavan sen "yhdenkin". Itse olen samanlainen. Siksi kai hankala uskoa tähän kohtuukäyttöön. Ylempänä jo selvitinkin miksi en itse tykkää juoda yhtä tai kahta.
Kyllä yhden saunaoluen juonti onnistuu ja joskus pari kertaa vuodessa saatan juoda saunakaljan.
nää muka-kohtuu-käyttäjät
Alkuperäinen kirjoittaja lisäänäitäjuntteja;28190025:noh,olipahan rakentava kommentti!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28190065:
Kyllä tässä ketjussa on paljon ihan oikeaita kohtuukäyttäjiä keskustelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28190090:No se nyt tuli selväksi.