no näin!
Ne on täällä, koska tyhmät viihtyy kaltaistensa joukossa. Kai niille tulee silloin normaali olo, kun vierellä on toinen yhtä tyhmä. Raukat.
Tottakai! Mitä enemmän tutkintoja, sitä varmemmin pääsee taivaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mä en sitten taas ymmärrä sitä, että miksi pitäis niin kauheasti opiskella. Mitataanko sillä jotenkin ihmisen paremmuus, että kuinka monta eri tutkintoa on ja kuinka monta vuotta on opiskellut?
en jaksa lukea koko ketjua, mutta mä oon filosofian maisteri, ja mulla on jopa 10 v. työkokemusta ennen lasta. ja hyväpalkkainen vakipaikka odottamassa että hoitovapaa loppuu. ja siltikin täällä roikunAlkuperäinen kirjoittaja Miksi:Onko äitiys aina ollut heille se elämän päätavoite?
Esimerkiksi täällä ?Alkuperäinen kirjoittaja MMM:Luulen, että keskimäärin korkeasti koulutetuilla on eri palstat, joilla liikkuvat. Keskimäärin.
Kenen kanssa keskustelet - heille?Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Onko äitiys aina ollut heille se elämän päätavoite?
Voi voi, taisit puhua itsestäsi nyt?Alkuperäinen kirjoittaja no näin!:Ne on täällä, koska tyhmät viihtyy kaltaistensa joukossa. Kai niille tulee silloin normaali olo, kun vierellä on toinen yhtä tyhmä. Raukat.
Alkuperäinen kirjoittaja v:koska me palstaillaan, ei me ehditä persusta koulun penkillä kuluttamaan
niin on. mää oon parturi-kampaajaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:aika moni on jossain kesksutelussa maininnut omastaanAlkuperäinen kirjoittaja ei oppi ojaan kaada:Onko täällä jossain lista ihmisten koulutustasosta?? Mä en ole ainakaan omaani missään maininnut...
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä mutta:miksi pitäisi hankkia korkea koulutus? Kun ei kuitenkaan kaikille korkeasti koulutetuille riitä töitä?
Ja usein duunarit saa parempaa palkkaakin
Oletko koskaan miettinyt että joillakin ihmisillä on joku kutsumusammatti tai vaikka haaveena joku ammatti mitä haluaa tehdä ja siihen ei tarvitse ammattiakoulua enempää lukea?
Esim. joku haluaa olla kokki koska rakastaa ruoan laittoa, toinen haluaa parturi/ kosmetologi koska nimeomaan tuntuu et se on hänen juttunsa, joku haluaa juuri sairaanhoitaja jne.
Itse olen vain sisustussuunnittelija, tämä on sitä mitä olen halunnut pienestä asti mua ei kiinnosta yo todistus koska se olis aivan turha, nautin työstäni 100% enkä haluais mitään muuta tehdä
Peesi tähän =) Sitäpaitsi työnantajat eivät mielellään palkkaa tehtävään ylikoulutettuja henkilöitä, koska olettamus on, että tällainen työntekijä lähtee heti, kun saa koulutustaan vastaavan paikan.Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä mutta:miksi pitäisi hankkia korkea koulutus? Kun ei kuitenkaan kaikille korkeasti koulutetuille riitä töitä?
Ja usein duunarit saa parempaa palkkaakin
Oletko koskaan miettinyt että joillakin ihmisillä on joku kutsumusammatti tai vaikka haaveena joku ammatti mitä haluaa tehdä ja siihen ei tarvitse ammattiakoulua enempää lukea?
Esim. joku haluaa olla kokki koska rakastaa ruoan laittoa, toinen haluaa parturi/ kosmetologi koska nimeomaan tuntuu et se on hänen juttunsa, joku haluaa juuri sairaanhoitaja jne.
Itse olen vain sisustussuunnittelija, tämä on sitä mitä olen halunnut pienestä asti mua ei kiinnosta yo todistus koska se olis aivan turha, nautin työstäni 100% enkä haluais mitään muuta tehdä
Mä olen kyllä hyvin pärjännyt tähän ikään saakka ilman kouluja =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kyllä koulutus olisi ihan jokaiselle tärkeää, ei lasten hoito voi olla elämän ykkösasia (toki ne lapsen ekat vuodet kyllä ). Mutta entäpä elämäsi seuraavat 40 vuotta? Koulutuksen ei tartte olla korkea, kunhan on muutakin kuin peruskoulu.