Miksi täällä LÄHES AINA saadaan aikaiseksi tappelu?

Onko se jonkun suoramielipide?
Vi*tu päivä?
Joku toimii eritavalla kuin sinä?

Eikö kaikilla saa olla oma mielipide? Ei kai siitä täydy alkaa vääntämään sillon kuka on oikeassa ja kuka ei? Kun kerran oikeaa vastausta ei ole.
Ymmärrän jos joillain on paska päivä edessä/takana mutta eikai niitä herneitä tartte nenästä ampua ulos täällä?
Ja saahan täällä kertoa huolistaan ja vit*tuksesta mutta monesti ollaan heti alkuunsa jo hyökkäävällä pohjalla.
Täältä sais ihanaa ja mukavaa vertaistukea moniin moniin asioihin kun toi turha vänkääminen ja kinaaminen jäis pois.
Mulla on sellanen olo et olis ruumiita jos vois toiseen kiinni käydä. :eek:

Sori, näitä alotuksia varmaan on monia mutta mun oli ihan pakko kans päästä purkautumaan näistä kun, se vähän harmittaa että täällä on aina jostain 3. maailmansota, eikä sit tee mieli mitään ees kysyä :|

Annan sulle yhden vinkin...ei näitä lässytyksiä tällä palstalla kannata niin kovin vakavasti ottaa :D Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...niin helppoa se on.

On aivan sama mitä sanot tai teet, sä olet joka tapauksessa väärässä tällä palstalla. Jos ei sitä kestä, niin kannattaa pohtia kahdesti että palstaileeko vaiko ei ;)

Täällä pärjää, kun ei takerru niihin "pahan päivän"-vastauksiin. Itse huomioin asialliset, eriävät mielipiteet, mutta jos yritetään takertua henkilökohtaisuuksiin, niin ne sivuutan sen enempää ajattelematta.

Kun itse pitää huolen siitä, että pysyy asialinjalla eikä noteeraa asiattomuuksia, niin keskustelukin yleensä säilyy suht kunnollisena. Ei ilkeilijät jaksa kauaa, jos eivät saa vastinetta.

Tämä tappelualttius johtuu siitä että täällä on suurin osa naisia. Ja kyllä sen on huomannut työelämässäkin ettei tarvitse olla kuin kaksi naista samassa työpaikassa niin he saavat jonkin asteisen tappelun aikaiseksi, ihan mistä syystä tahansa.

Rantarane
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tämä tappelualttius johtuu siitä että täällä on suurin osa naisia. Ja kyllä sen on huomannut työelämässäkin ettei tarvitse olla kuin kaksi naista samassa työpaikassa niin he saavat jonkin asteisen tappelun aikaiseksi, ihan mistä syystä tahansa.
Noinhan se on, joten johtopäätöksenä voimmekin todeta, että naiset on epäsosiaalista ainesta

mua
ärsyttää eniten se että eräät tyypit täällä "nuoleskelee" toisiaan ja on samaa mieltä. sitten toisessa ketjussa puhuu eri tavalla asioissa. Eli moralisoijia riittää ja sitten vedetäänkin hatusta että saa sitten tehäkkin sitä ja tätä.

Ihan vaan ihmettelin, yleensä koitan jättää "pässi" vastukset omaan arvoonsa ja joskus myös sitten ehkä päästän itsekkin vähän turhankin suoran vastauksen joihinkin ketjuihin mutta, näin yleisesti kun vi*tuillaan ihan vaan siitä ilosta :|

muumi
No aatelkaas nyt,eikö tää olis aika tylsä palsta,jos täälä kaikki vaan myötäilis toisten mielipiteitä ja kaikki olis aina tasan samaa mieltä toistensa kanssa?Eihän ne tappelut täälä aina niin kivoja oo,mut joskus ne kyllä piristää.

mää
bää harmailen ja sitten tappelen. Kivaa se on, tappelu loputon. Pääsen vittuilemaan ja saan ihmiset reagoimaan, isonkin porukan nujakoimaan.
Elämä on palstalla ihanaa ,kunhan tapella vaan jaksaa.

juu
...ja jos joskus osuu olemaan rakentava keskustelu- ketju niin sinne aina löytää tiensä se yksi urputtaja joka sit lokaa koko ketjun. Sen sijaan että oltas keskusteltu asiasta, maltillisesti ja useammalta näkökulmalta.

Erillaisuuden ymmärtäminen lienee joillakin vaikeaa. Ja ennen kaikkea "tilannetaju". Monen mielipiteen takana on kuitenkin joku perustelu, jota ei täysin välttämättä edes tule julki. Pitäs osata laittaa itsensä joskus toisen tossuihin, ja tosiaan muistaa että se mikä sopii minulle/meidän perheelle tms. ei välttämättä todellakaan sovi kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
No aatelkaas nyt,eikö tää olis aika tylsä palsta,jos täälä kaikki vaan myötäilis toisten mielipiteitä ja kaikki olis aina tasan samaa mieltä toistensa kanssa?Eihän ne tappelut täälä aina niin kivoja oo,mut joskus ne kyllä piristää.
Provosointi ja kärjistäminen on ihan eriasioita kuin turha v***ilulu.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
...ja jos joskus osuu olemaan rakentava keskustelu- ketju niin sinne aina löytää tiensä se yksi urputtaja joka sit lokaa koko ketjun. Sen sijaan että oltas keskusteltu asiasta, maltillisesti ja useammalta näkökulmalta.

Erillaisuuden ymmärtäminen lienee joillakin vaikeaa. Ja ennen kaikkea "tilannetaju". Monen mielipiteen takana on kuitenkin joku perustelu, jota ei täysin välttämättä edes tule julki. Pitäs osata laittaa itsensä joskus toisen tossuihin, ja tosiaan muistaa että se mikä sopii minulle/meidän perheelle tms. ei välttämättä todellakaan sovi kaikille.
Peesi.

Mutta sitäkin mietin että missäs sitten menee se omanmielipiteen julkituonnin ja vit*uilun raja? :whistle:

Yhteistyössä