Miksi täällä LÄHES AINA saadaan aikaiseksi tappelu?

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:
Laitoin tämän linkin jo johonkin ketjuun aikaisemmin, mutta ...artikkelissa on kyllä ihan asiaakin, vaikka kaikki ei edes välitä käyttäytyä.
[/i]"Jos et voi sanoa jotain kaunista, älä sano mitään"

Ai mihin?

Sori linkki jäi vahingossa pois korjasin kyllä äsken.
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/2010/06/1145499

She-na
"Jos et voi sanoa jotain kaunista, älä sano mitään"

Tuolla asenteella olen täällä pyörinyt. Eli ainoastaan positiivisen mielipiteen/palautteen olen sanonut ääneen, kun en kehtaa sanoa pahasti. Ahterinnuolijaksi mut leimattiin! :D :D

juu
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Laitoin tämän linkin jo johonkin ketjuun aikaisemmin, mutta ...artikkelissa on kyllä ihan asiaakin, vaikka kaikki ei edes välitä käyttäytyä.
[/i]"Jos et voi sanoa jotain kaunista, älä sano mitään"

Ai mihin?

Sori linkki jäi vahingossa pois korjasin kyllä äsken.
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/2010/06/1145499

Tuossa artikkelissa on itua, mutta en ihan täysin allekirjoita tuota "jos et voi sanoa jotain kaunista niin älä sano mitään". Eriävät mielipiteet ei aina lukiasta tunnu kauniilta,vaikka mielipiteen esittäjä ei haluaisikaan asiaa pahalla sanoa. Erillaiset näkökulmat ja mielipiteet rikastuttavat ihmisen ajatusmaailmaa, enemmän kuin pelkkä myötäily. Ei v**tuilla kuitenkaan tarvitse, ei tietenkään. Mutta kirjoitettuna voi joskus olla vaikea tulkita kirjoittajan "ajatusta"...varsinkin jos vielä provosoituu eriävästä mielipiteestä ja lukee kirjoitetun ns. vihaisella asenteella.

Itse ainakin olen täältä löytänyt monenlaisia näkökantoja, toki seulontaa tarvitsee ja paljon, mutta on niitäkin keskusteluja joskus välähdellyt joissa jutut on pysyneet todella asiallisella taholla vaikka hyvinkin erillaiset näkökannat on ollut.

.....
tappelu-ketjut on ihan hauskoja teittyyn pisteseen asti..sitten menee yli kun aletaan henkilökohtaisuuksiin.
vattuilua ulkonäöstä,haukutaan ja nauretaan räkäsesti ollaan olevinaan niin kovaa siellä ruudun toisella puolella.
eniten ärsyttää jos olet erimieltä joku tulee huuteleen tyhmä taidat olla idiootti ja sitten on tämä huono äiti-kortti

Yhteistyössä