Miksi täällä saa haukkua kauniiden ihmisten ulkonäköä mutta ei rumien?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: :laugh: Ettekö oikeasti hiffanneet? Ap tarkoittaa sitä vastaavaa tilannetta että kun fiksua joku haukkuu tyhmäksi niin muut hymyilee hiljaa säälien alentuvasti haukkujaa; jos tyhmää haukkuu tyhmäksi niin se on taas loukkaavaa koska on totta.

Kokeile itse Ap :D! Paa kuvasi ketjuun ja harmaana parit haukut perään ja katso oletko modejen mielestä kaunis vai ruma :laugh:...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Eli siis ymmärsinkö sinut oikein, ap? :

Olet sitä mieltä, että jos jonkun palstalla yleisesti kauniina pidetyn henkilön ulkonäköä haukutaan, ei näitä haukkumisviestejä/ketjuja poisteta, koska modet ja muut palstalaiset olettavat tämän henkilön itsekin tietävän, että hän on kaunis ja haukut on pelkkää kateutta tai ilkeilyä?

Mutta, jos jonkun sellaisen henkilön kuvia haukutaan, joka ei täytä ns. yleisiä kauneuskriteerejä tai jota palstalaiset eivät yleisesti pidä erityisen kauniina, poistetaan nuo haukut ja tullaan puolustamaan ko. henkilöä, ettei hänelle tulisi paha mieli?

Ymmärsinkö oikein? :D

Hienoa, ymmärsit oikein ja saat palkinnon olemalla paljon älykkäämpi kuin näköjään moni muu tällä palstalla. Esim rukoilijasirkkaa haukutaan jatkuvasti eikä kukaan välitä kun se on selvästi kaunis. Jos joku ruma saa ulkonäkökommenttia niin välittömästi katoaa viesti.

Sori mutta kyllä sellaisetkin viestit on poistettu, jos vaan ollaan huomattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkiwö:
:laugh: :laugh: Ettekö oikeasti hiffanneet? Ap tarkoittaa sitä vastaavaa tilannetta että kun fiksua joku haukkuu tyhmäksi niin muut hymyilee hiljaa säälien alentuvasti haukkujaa; jos tyhmää haukkuu tyhmäksi niin se on taas loukkaavaa koska on totta.

Kokeile itse Ap :D! Paa kuvasi ketjuun ja harmaana parit haukut perään ja katso oletko modejen mielestä kaunis vai ruma :laugh:...

Tuo täytyy kokeilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se niin ole, jo pelkästään siitä syystä että rumia ihmisiä ei olekaan.

Itse asiassa olen täsmälleen tuota mieltä itsekin. Sen sijaan tiedän useita aivan täysin viehättäviä ihmisiä joista ei säällistä valokuvaa saa aikaiseksi ilmeisesti yhtään millään. Karisma on vaikea vangita filmille (tai muistikortille) :saint:.

Yhteistyössä