Miksi täällä saa arvostella miesten mutta ei naisten ulkonäköä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Välillä on kuvaketjuja miehistä, joihin linkitellään komeita miehiä. Joku saattaa pistää sinne jonkun tosi ruman ja jotenkin kamalan näköisen miehen kuvan, sitten sille nauretaan yhdessä. Että hah haa, onpa kamalan näköinen! Tai vaikka olisi tavallisen näköinenkin, joku tulee sanomaan että hyi. Kukaan ei suutu.

Mutta jos naispuolisesta julkkiksesta sanoo vaikka toteamuksen, että onpas se pyöristynyt sinut haukutaan heti pinnalliseksi ja itserakkaaksi :xmas:

Tämä on ilmeisesti jotain naisen logiikkaa?

Hmm,, nyt olen vissiinkin jotakin missannut. :saint: Yleensä noi loukkaavat arvosteluketjut kyllä pyritään poistelemaan, eihän me täällä enää olla alakoulussa. Eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hmm,, nyt olen vissiinkin jotakin missannut. :saint: Yleensä noi loukkaavat arvosteluketjut kyllä pyritään poistelemaan, eihän me täällä enää olla alakoulussa. Eihän?

Kyllähän sitä naiset baarissakin kaveriporukassa katselee miehiä, että kuka on kenenkin makuun. Eihän siinä mitään pahaa ole.. Ihmettelen miksi ulkonäöstä puhuminen usein leimataan haukkumiseksi. En tarkoita tässä nyt sellaista kielenkäyttöä ja solvauksia, joita itse sain vastineeksi siinä Julia Roberts ketjussa kun totesin vain, että hän ei selvästikään ole treenannut. Ihmettelen, miten joku voi vetää herneen nenään moisesta toteamuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Kyllähän sitä naiset baarissakin kaveriporukassa katselee miehiä, että kuka on kenenkin makuun. Eihän siinä mitään pahaa ole.. Ihmettelen miksi ulkonäöstä puhuminen usein leimataan haukkumiseksi. En tarkoita tässä nyt sellaista kielenkäyttöä ja solvauksia, joita itse sain vastineeksi siinä Julia Roberts ketjussa kun totesin vain, että hän ei selvästikään ole treenannut. Ihmettelen, miten joku voi vetää herneen nenään moisesta toteamuksesta.

Jaajuu! :D
Mutta tietäähän sen, miten täällä luetaan kommentit, ja kommentin vierestäkin välillä(lue jatkuvasti) :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysy:
Mua vähän ihmetyttää se, että mikä angsti sulle itsellesi on jäänyt, kun sun täytyy niin usein todistella sitä, että et ole pinnallinen?

Ei mun tarvitse sitä kellekään todistella, minua vain ihmetyttää tuo ihmismieli josta kumpuaa se, että toiset haukkuvat toisia omien olettamustensa perusteella. Se haukkujahan siinä on itse pinnallinen, kun ei ole kiinnostunut todellisuudessa siitä mitä toinen kirjoittaa vaan haukkuu kirjoittajan ja tämän ulkonäön ilmeisesti paremman tekemisen puutteessa.

Jaa, mutta naureskellaanhan täällä rumille naisillekin. Mun ulkonäköä ainakin on pilkattu ja antaumuksella sittenkin. Ja vielä niin, että kun satuin sanomaan, ettei tunnu kivalta, niin siitä se meteli vasta nousikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Jaa, mutta naureskellaanhan täällä rumille naisillekin. Mun ulkonäköä ainakin on pilkattu ja antaumuksella sittenkin. Ja vielä niin, että kun satuin sanomaan, ettei tunnu kivalta, niin siitä se meteli vasta nousikin.

Tuosta tulikin mieleeni, että se taitaa olla vain joittenkin jurpojen toimintatapa, että kun ei sanalliset keinot enää riitä niin aletaan solvata toista ulkonäön vuoksi vaikkei se liittyisi aiheeseen mitenkään. Älytöntä. Mulle tulee mieleen välillä näissä jutuissa peruskouluajat ja se on tosi surullista, että jotkut toimivat vielä aikuisiällä tuolla lailla. Jotkut saavat nautintoa siitä, että onnistuvat pahoittamaan toisen mielen haukkumalla ulkonäöstä, vaikka todennäköisesti jokainen oman ulkonäkönsä heikkoudet tiedostaa ja jopa turhankin hyvin.

En mä viitti suuttuu, jos joku ei tajuu mun miesmakuu, jääpähän parhaat ukot kattokaas mulle ihan pelkästään.

Mut siis joo, ulkonäölle ei kauheesti itte voi, niin turha siitä on aukoo päätä.

Yhteistyössä