A
ana
Vieras
nyt rv 41+2 ja loppua ei näy!!!!!!!!!!!!mä en jaksa enää yhtään kommettia että kyllä se tulee kun on valmis tms....mä en vaan jaksa!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Olen varmaan tehnyt jo tähän mennessä oman henk. koht valituksen maailmanenätyksen.. sunnuntaina alkaa rv 40...
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:No entäs sitte tällainen vastaus...
miksi tää raskaus ei ALA ikinä???
nyt TAAS KUUKAUTISET ja loppua ei näy!!!!!!!!!!!!mä en jaksa enää yhtään kommettia että kyllä se tulee kun on valmis tms....mä en vaan jaksa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Olen varmaan tehnyt jo tähän mennessä oman henk. koht valituksen maailmanenätyksen.. sunnuntaina alkaa rv 40...
Torstaina syntyy, älä sure. :saint:
Ja jos ei torstaina, jonain toisena päivänä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Olen varmaan tehnyt jo tähän mennessä oman henk. koht valituksen maailmanenätyksen.. sunnuntaina alkaa rv 40...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:No entäs sitte tällainen vastaus...
miksi tää raskaus ei ALA ikinä???
nyt TAAS KUUKAUTISET ja loppua ei näy!!!!!!!!!!!!mä en jaksa enää yhtään kommettia että kyllä se tulee kun on valmis tms....mä en vaan jaksa!!!
no ei toikaan kyllä kivaa oo...mitä huomaamme tästä...ihmiset vois oikeesti miettii ennen ku suunsa avaa...!!!!
siis tää loppu aika on kyl ihan persiistä!!!!!