[QUOTE="Vierailija";29829866]Syy on molempien.
Sinä olet moraaliton perheenrikkoja, mies se vasta moraaliton vätys onkin.
Onnea teille, saattaapa olla sinulla sama edessä! Vaikka vaimoa kohtaan tunteet olisi miehellä kylmenneetkin, niin on mielestäni sairasta, että tunteet ovat tuossa määrin kylmenneet lapsiakin kohtaan.
Itse en ikinä kykenisi samaan kuin sinä, en voisi ikinä antaa itselleni anteeksi, että rikkoisin pieniltä lapsilta perheen lähtemällä suhteeseen varatun perheenisän kanssa. Ja se, että nainen on vielä raskaana tekee asiasta minun silmissäni todella likaisen. Juuri silloin kun vaimo on eniten miestään tarvinnut, syntyvä lapsi isäänsä, mies lähtee. Hän ei anna pienelle vauvalle edes mahdollisuutta sellaiseen isäsuhteeseen, minkä vauva ansaitsisi.
Eroja tapahtuu, tunteita saattaa jopa kuolla, mutta MILLAINEN IHMINEN TEKEE LAPSELLE/LAPSILLE NOIN? Säälittävää. Eron voi hoitaa myös mahdollisimman siististi ja reilusti, etenkin lapsien kannalta parhain mahdollisin keinoin.
Minun silmissä olisitte molemmat itsekeskeisiä kusipäitä, oikein että myös sinä saat syyt niskaasi. Jos oma ystäväni tekisi noin (olisi siis sinun asemassasi), niin ehkä yrittäisin ottaa neutraalin kannan hänen edessään, mutta ystävyys ei enää ikinä olisi ennallaan. En halua tuollaisen moraalin omaavia ihmisiä ympärilleni.
Mutta onnea teille, ehkä olette ansainneet toisenne! Paha mieli lasten puolesta silti.[/QUOTE]
Toivottavasti et ole minun ystäväni, säälittävää tekstiä myös sinulta!
Mitenkäs se menikään; kahden väliin ei mahdu kolmatta, jos siinä ei ole tilaa.