Miksi suomalaiset naiset ovat niin läskejä?

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt mies
  • Ensimmäinen viesti
Täydellisen epätäydellinen
Tulipa aiheesta mieleen eräs keskustelu tuttavapariskunnan kesken. Vaimo lähdössä tyttöporukalla +1 homomies viihtelle ja laittautuu nätiksi. Mies siinä ihmettelee vaimolleen, miksi tämä laittautuu homoa varten muttei koskaan häntä. Vaimo vastaa että se homo tietää hänen laittautuvan tätä varten ja osaa huomioida sen ja kehua.

Oma ensimmäinen ihmissuhdekatastrofini oli niitä suomipoikia joka valitti jos en meikannut ja jos meikkasin niin sitten sitä oli liikaa (hurjaa, olin laittanut jopa ripsaria, en edes puuteria) ja olin kuulema halvan näköinen jota kaikki äijät yrittäisivät nyt tulla panemaan. Joo-o, kyllä hetero-suomipojat osaavat naisiaan kehua, not. Jos olen törmännyt mieheen joka osaa kehua niin jonkin ajan päästä on selvinnyt ettei hän täysin hetero ole, vähintäänkin avoin ajatukselle että rakastuisi oman sukupuolensa edustajaan.

Ja minun teoriani miksi "pettynyt mies" tietää niin hyvin ulkolaisten naisten ajatukset on se että hän on maksullisissa käynyt ja nämä naiset koulutuksensa mukaisesti myöntelevät asiakkaansa paasausta siitä kuinka rumia läskejä suomiämmät ovat ja pitää sitä nyt näiden naisten omana mielipitenä.
 
Läski mä oon, kun syön liikaa herkkuja :ashamed: MUTTA mä olen koko ajan naisellisempi ja naisellisempi. Jumaliste, mä nukunkin papiljotit päässä että saan aamulla tukan nätisti.
Koko ajan tyyli muuttuu ulkonäönkin suhteen enemmän tuonne 50-luvun tyyliin.
Tykkään myös olla huoltapitävä emäntä ja musta on ihana hemmotella miestä mm. hyvällä ruualla ja leipomalla jotain hyvää.

Ja mun mielestä mies on perheen pää. Mä olen sit se niska joka sitä päätä kääntelee.
Mä olen onnellinen, kun mä saan olla herkempi ja heikompi kuin mies. Mulla täytyy olla mies, joka osaa rempata, korjata autot, tehdä kaikki raskaat hommaat jne. Arvostan sellaisia perinteisiä malleja, vaikka noin muuten olenkin tasa-arvon kannattaja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Itsehän olen sitä mieltä, että jos ei kelpaa niin voi hyvin lähteä sinne maahan missä niitä timmejä nättejä naisia on :) ja jos suomalaiset ovat niin kamalia "läskivuoria" miksi sitten tulee tänne?
Itse olen supi suomalainen laiha ja mielestäni naisellinen !
Toki joka pvä ei jaksa,halua eikä kiinosta edes olla tukka suorassa,meikit naamalla ja vaatteet sävysävyyn ! Tylsäksihän sekin kävisi !
 
"jojo"
Ehkä aloittajalle käy hoikkien, nättien naisten kanssa niin, että iskee epävarmuus siitä, kelpaisiko heille mieheksi. Sitten tulee mieleen, että ne naiset ovat kumminkin jo varattuja tai ainakin kopeita ja vittumaisia. "Pidä tunkkis", tiedättehän ilmiön?

Sitten ehkä näyttää siltä, että omat markkinat ovat täynnä vähemmän viehättäviä yksilöitä.


No joo, totta tai ei, mutta ap, määrittelepä "läski" - huvittaisi tietää, etsitkö vain mallimittaista muijaa vai kelpaako normaalivartaloinenkin. Jos kaikki elävä ja kävelevä näyttää läskiltä niin muista toki, että ammattimallienkin kuvia photoshopataan.
 
"vieras"
Ap, miksi vaivaat päätäsi tuollaisella? Hanki venäläinen tyttöystävä!

Kauniita, hoikkia naisia löytyy tuosta ihan läheltä Viipurista ja Pietarista, pelkästään Pietarissa on enemmän asukkaita kuin Suomessa. Suomalainen mies voi käydä vain valitsemassa sieltä omansa ja elää loppuelämänsä onnellisena, ilman suomalaista läskiä naista.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";26687733]Ap, miksi vaivaat päätäsi tuollaisella? Hanki venäläinen tyttöystävä!

Kauniita, hoikkia naisia löytyy tuosta ihan läheltä Viipurista ja Pietarista, pelkästään Pietarissa on enemmän asukkaita kuin Suomessa. Suomalainen mies voi käydä vain valitsemassa sieltä omansa ja elää loppuelämänsä onnellisena, ilman suomalaista läskiä naista.[/QUOTE]kunhan omistaa tarpeeksi paksun pankkitilin tai muuten tämä loppuelämän onni etsii uuden onnensa(lue paksun pankkitilin):whistle:
 
hyvä!
[QUOTE="vieras";26687764]http://www.bbc.co.uk/news/health-18770328 Kokeilkaa minne sijoitutte listalla![/QUOTE]

Tää oli hyvä ja oikein mielenkiintoinen tulos. En olekaan niin läski kuin luulin - siis yleisessä mittakaavassa :) Tuli ihan oikeasti hyvä mieli - kiitos!
 
mussuti
Ja miksi niillä on ruma kynitty tukka ja vastenmielinen femakkoasenne?

Tiesitkö, että ulkomaalaiset naiset tullessaan Suomeen ihmettelevät miten epänaisellisia läskivuoria suomalaiset miehet sietävät vaimoinaan?
Voi kulta, ainakin minun ulkomaalaiset naistuttavani ihmettelevät lähinnä suomalaismiesten käytöstä, josta löytyy vain kaksi ääripäätä eikä mitään siltä väliltä: joko möllötetään tuppisuuna eikä osata edes pyytää anteeksi kun tungetaan ohi (tosin tämä pätee naisiinkin), tai vedetään kaatokännit ja käydään ehdottelemaan törkeyksiä.
Tuosta tulikin mieleen, muistaako kukaan, kuka se suomalainen poliitikko oli, joka örvelsi päissään jossain Brysselin kokouksessa ja yritti iskeä muunmaalaista naispoliitikkoa sanomalla jotain tyyliin "you and me go your room"? :LOL:
 
.........
[QUOTE="vieras";26687764]http://www.bbc.co.uk/news/health-18770328 Kokeilkaa minne sijoitutte listalla![/QUOTE]

Tuollaisten kansainvälisten vertailujen mukaan suomalaiset miehet eivät ole läskiydessä maailman top 10:ssä, mutta suomalaiset naiset ovat jenkkien ja muutaman pikkuvaltion jälkeen maailman läskeimpiä (eli suomalaiset naiset on jotain maailman viidenneksi läskeimpiä).
 
"vieras"
Hyvä porvoolainen henkilö! Ota puolisoksi hoikka henkilö itänaapurista tai Aasian mailta,joka kaipaa kohennusta taloudelliseen asemaansa. Muista sitten, jos kaikki ei onnistukaan, me muut emme halua lukea siitä ns. p...a lehdistä, emmekä kuunnella vuodatustasi muista medioista. Kunhan vain siivoat sotkusi rauhassa.
 
--..--
Iloitsen itsestäni. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni pituudelleni sopiivan painoindeksin yläpäässä, ja jeee - minulla on kerrankin rinnat!

Tänään juuri kynin "tukkani"... Vedin sen noin 0,9 cm pituiseksi. Sivuilta parturoin kaiken pois, ja muualta vain "pöyhin" paremmaksi. Luulin, että tämä nimenomaan viehättää vastakkaista sukupuolta, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Eipähän ainakaan pursua rannalla "hatun alta"... ;-D
 
asdasd
[QUOTE="vieras";26687733]Ap, miksi vaivaat päätäsi tuollaisella? Hanki venäläinen tyttöystävä!

Kauniita, hoikkia naisia löytyy tuosta ihan läheltä Viipurista ja Pietarista, pelkästään Pietarissa on enemmän asukkaita kuin Suomessa. Suomalainen mies voi käydä vain valitsemassa sieltä omansa ja elää loppuelämänsä onnellisena, ilman suomalaista läskiä naista.[/QUOTE]

Niin, mutta perussuomalaiset eivät tykkää, kun suomalaiset muuttuu mustiksi naisten hedelmöittäessä itsensä gambiassa.
 

Yhteistyössä