Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Miksi ei voisi polttaa sitä yhtä tupakkaa kuukaudessa. Koska se koukuttaa niin nopsaan. Tiedän, vähän radikaali vertaus mutta ylipaino on suuri ongelma länsimaissa. Itse muistan että meillä kotona terveellinen ruokavalio ruletti mutta jostain syystä mieleen on jääneet ne harvat kerrat lapsuudessa jolloin käytiin ihan ravintolassa ja saimme ranskalaisia ja nauravia nakkeja. Ranskalaisten maku on se mikä jäi mieleen vuosiksi, se jotenkin koukutti. Edelleen olen perso ranskalaisille.. vaikka siis 360 päivää vuodessa vetelimme terveysruokaa. Kyllä siihen rasvaisuuteen jää koukkuun jollain tapa.
Tästähän voisi sitten päätellä, että koska teillä oli sitä niin harvoin niin sen takia se jäi erityisesti sulle mieleen. Mä voin tunnustaa, että olen varmaan 5v:stä lähtien käynyt epäsäännöllisenä säännöllisesti mäkissä, eikä mulla pyöri mielessä ne ranskalaiset

Mun ei tee sitä mieli mitenkään, vaan sitä syödään sillon kun ei jakseta/ehditä ruokaa laittaa. Eikä se ole tuohon lapseenkaan vaikuttanut. Ihan yhtä innoissaan se syö kotona pinaattikeittoa kun niitä ranskalaisia. Ja ihan yhtä hyvin se syö sitä vaaleaa pullamössöleipää kuin ruisleipää. Naposteluna suurin herkku on oikeesti kurkku

Ei se roskaruoka jotenkin automaattisesti "pilaa" lasta et sen jälkeen mitään muuta se ei suostu syömään ja jatkuvasti on himo päällä saada ranskalaisia.