J
jöö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:koska en ole vakuuttunut millà perusteella ja millà valvonnalla tuotetta saa kutsua luomutuotteeksi
Näin ! En oikein usko että ovat luomua kuitenkaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:koska en ole vakuuttunut millà perusteella ja millà valvonnalla tuotetta saa kutsua luomutuotteeksi
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Voi kuule, mä haen esimerkiksi ne kananmunat ihan omasta kanalasta. Miksi kaikki ei tee niin kun mäkin kerran teen??
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Voi kuule, mä haen esimerkiksi ne kananmunat ihan omasta kanalasta. Miksi kaikki ei tee niin kun mäkin kerran teen??
Mä tekisin, mut oon kanoille allerginen (ne höyhenet). :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me kyllä ostettiin ennen kanssa paljon luomua, mutta nyt on talous niin tiukilla, ettei pysty.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:No mä nyt en ihan tosissani ollutkaan.
Ei mulla tee vaikeeta ymmärtää, että kaikilla ei ole mahdollisuutta tai halua pitää omaa kanalaa, kuten ei kaikilla ole mahdollisutta tai halua ostaa luomuakaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Kaikki mitä luomuna löytyy ostetaan luomuna. Lisäaineet ja jalostetut tuotteet lisäävät ainakin syöpäriskiä, joten haluamme syödä mahdollisimman puhdasta ruokaa, eikä hinnalla ole siinä tapauksessa väliä.
Yksi läheinen kolmekymppinen kuoli vasta syöpään ja toinen saman perheen jäsen sairastaa parhaillaan syöpää (myöskin alle 30v). Tälle viimeksi sairastuneelle, olivat syöpälääkäritkin puhuneet ruuan merkityksestä syövän synnyssä.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Voi kuule, mä haen esimerkiksi ne kananmunat ihan omasta kanalasta. Miksi kaikki ei tee niin kun mäkin kerran teen??
Alkuperäinen kirjoittaja veera:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:koska en ole vakuuttunut millà perusteella ja millà valvonnalla tuotetta saa kutsua luomutuotteeksi
tätä mieltä minäkin. Eli ei oikein voi varmuudella luottaa siihen että oikeasti maksaa lisää siitä mistä sanotaan.
Kahvia mäkään en osta luomuna. En ole löytänyt kuin kerran hyvää luomukahvia ja sitä ei enää mistään kaupoista tunnu saavan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti x3:Osa on luomua, osa ulkomaista sekä osa suoraan tuottajalta/metsästä. Riippuen ruuasta, saatavuudesta sekä siitä onko kyseistä tuotetta pakko ostaa juuri siihen aikaan vuodesta...
Esim. kahvia ei meille osteta luomuna kalliin hinnan takia. Samoin erikoisruuat ovat harvemmin luomua, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja mam:Kaikki mitä luomuna löytyy ostetaan luomuna. Lisäaineet ja jalostetut tuotteet lisäävät ainakin syöpäriskiä, joten haluamme syödä mahdollisimman puhdasta ruokaa, eikä hinnalla ole siinä tapauksessa väliä.
Yksi läheinen kolmekymppinen kuoli vasta syöpään ja toinen saman perheen jäsen sairastaa parhaillaan syöpää (myöskin alle 30v). Tälle viimeksi sairastuneelle, olivat syöpälääkäritkin puhuneet ruuan merkityksestä syövän synnyssä.
vaikea uskoa (toki mahdollista) ettà ally 30 v saa itseleenn syòvàn huonosta ruokavaliosta.....
http://luomuruoka.fi/Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:voisiko joku luomuystàvà kertoa miten luomutuotteet kontrolloidaan? ja kuka saa kàyttàà luomunimitystà?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Voi kuule, mä haen esimerkiksi ne kananmunat ihan omasta kanalasta. Miksi kaikki ei tee niin kun mäkin kerran teen??
Mä tekisin, mut oon kanoille allerginen (ne höyhenet). :|
No mä nyt en ihan tosissani ollutkaan.
Ei mulla tee vaikeeta ymmärtää, että kaikilla ei ole mahdollisuutta tai halua pitää omaa kanalaa, kuten ei kaikilla ole mahdollisutta tai halua ostaa luomuakaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:http://luomuruoka.fi/Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:voisiko joku luomuystàvà kertoa miten luomutuotteet kontrolloidaan? ja kuka saa kàyttàà luomunimitystà?
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja meah:No mä nyt en ihan tosissani ollutkaan.
Monellako kanalla niinsanotusti pysyy munissa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Vähän ot. mut mahtoko kukaan kattoo Penn&Tellerin luomuruoka jaksoa?Aika komiasti kiskottiin mattoo luomutuotteiden alta...![]()