Miksi se on aina niin, että joku v***pää löytyy miehen suvusta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirous

Vieras
Monilla on anoppi. Minä satuin saamaan ihanan anopin, mutta miehen nelikymppinen sisko on taas niin kamala ihminen että ärsyttää, niin kovasti olen yrittänyt olla hänelle ystävällinen, mutta silti käytös mua kohtaan on alentavaa.
Taas niin vihanen kun eilen nähtiin...argh!

Jotenkin niin kateellinen ja ikävä ihminen, vielä 20 vuotta nuoremalle naiselle ja 15vuotta nuoremmalle miehelle...huoh.
Ärsyttää jo ajatuskin että tulee häihin, mitäköhän siellä saa kuulla muka ovelalla ja epäsuoraan sanottuna.. Onneksi mies sanoi että aikoo puhua siitä tälle siskolleen, kun sehän on tavallaan hänen velvollisuutensa (hänen omin sanoin) Mitäkähän draamaa siitäkin tulee, onneksi minä olen se aikuisempi enkä lähtenyt puhumaan hänelle alentavaan sävyyn. Siitä olen ylpeä, vaikka mieleni tekikin.

Onko kohtalotovereita? Tekee mieli avautua :D

En vaan tajua miten joku edes haluaa kohdella omaa pikkuveljeään yli 15vuotta nuorempaa ja hänen 22vuotiasta avovaimoa kuten kohtelee (mm puhuu halveksuen puuttu henk koht asioihin jne)
En minä ainakaan kehtaisi, ja kuka voi olla omalle pikkuveljelleen kateellinen? :D Onko se yleistä?
Minulla ei ole sisaruksia joten en tiedä sisarkateudesta mitään :D

mun ukon sisko on niiiiiiiiiiiiiiin perseestä että voi vittu ku pääsis halolla vetämään sitä perseeseen! käy vittuilemassa about kerran kuussa kaikesta: en osaa tehä mitään sen mielestä oikein. rahaa olis vailla lainaan joka pe että pääsis juomaan, hällä kehitysvammainen lapsi, ei kuulemma jaksa sitä yms... pitää kertoo myöhemmin kaikki sen kotkautukset :D

Minun mieheni sisko on kauhea tapaus. Me olemme säästyneet, mutta miehen kaksi veljeä on kärsinyt riittävästi. Pahinta on, ettei hän on pyrkinyt rikkomaan myös oman lapsensa elämän ja avioliiton. Muuta en osaa neuvoa kuin että kannattaa pitää asialliset ja etäiset välit.

Alkuperäinen kirjoittaja minäminäminä!!!!;23241679:
mun ukon sisko on niiiiiiiiiiiiiiin perseestä että voi vittu ku pääsis halolla vetämään sitä perseeseen! käy vittuilemassa about kerran kuussa kaikesta: en osaa tehä mitään sen mielestä oikein. rahaa olis vailla lainaan joka pe että pääsis juomaan, hällä kehitysvammainen lapsi, ei kuulemma jaksa sitä yms... pitää kertoo myöhemmin kaikki sen kotkautukset :D

Nonniin sieltä tuli kunnon avautumisviesti, asiaa. :D
Mieheni sisko mm pari pv sitten sattumoisin kuuli kun puhuttiin autolainasta ja tuohtuneen oloisena sanoi meille ettemme ymmärrä laina-asioista mitään, me ei saada mitään lainoja ja olemme pikkukakaroita. Jäin monttu auki.

Olemme saaneet ja maksaneet kaksi autolainaa, olemme hyvin tienaavia ja itseasiassa paremmin kuin he ja muutenkin, miten asia kuuluu heille?! :D Ja sama kun minä tuohtuneena haukkuisin häntä vanhaksi haahkaksi :O Ei tulisi mieleenikään olla niin lapsellinen, mutta ilmeisesti minä 22v olen aikuisempi kuin yli 40v nainen. En vähättelisi pikkukakaraksi edes 5vuotiasta, koska hänkin on arvokas ja kunnioitettava ihminen. Mutta me ei ilmeisesti olla.

Hän myös kertoi miten meidän PITÄÄ sitten maksaa se ja se häihin ja pitää tehdä noin ja näin, suorastaan komentelevaan sävyyn. Mieheni vaan nauroi ja pudisteli päätään.

Jos hänellä ei ole ollut yhtään mitään minun ikäisenä ja ei vieläkään, se ei ole meidän vika, itsepähän on elämänsä valinnut, turha turruttaa katkeruuttaan meihin...aaahh ihanaa saada avautua :D

Mun miehellä on niin pieni suku kun täällä asuu ettei niistä juuri harmia ole. Toisen puolen suku taas asuu niin kaukana että sillon harvoin kun sinne mennään ovat mukavia. :D Omassa suvussa sen sijaan on sankari jos toinenkin, mutta niistäkin voi sanoutua irti.

Mun miehen siskon mies on ihan idiootti sovinisti ja rasisti. Suvun lapset inhoaa ja pelkää sitä kun se ei koskaan tee mitään muuta kuin valittaa ja mököttää. Se ei oo puhunut mun lapsille ikinä mitään muuta kuin valittanut. Ja se valittaa kyllä ihan pikkuasioista, koskaan ei oo mikään hyvin. Mulle se ei puhu koskaan mitään paitsi silloin jos käskee keittää kahvit tai kääntää kanavaa. Onneks asutaan eri puolella Suomea eikä tartte olla tekemisissä kuin pari kertaa vuodessa. Niiden lapsetkin oireilee kun vanhemmilla keskenään niin paljon ristiriitaa ja riitelevät niin paljon.
Oon monesti miehelleni sanonut että jos mun suvussa joku ois noin ilkee mun perheenjäsenille niin kyllä sanoisin sille suorat sanat. Mieheni taas ei näe ongelmaa koska mies on hänelle mukava, niinkuin muillekin miehille. Naiset ja lapset saavat sitten hänen inhonsa.

Mä taas en oo viel tähän päivään mennessä tavannu miehen siskoa. Eikä mies tosin mun siskoa. Kumpikin vähän omalaatusia tapauksia, mun sisko nyt ei vuosiin oo halunnu puhua. Miehen sisko taas alko kiukutella ihan tyhjästä ja ei oo väleissä veljensäkään kanssa.

Mun suvusta tosin löytyy sit lisää samanlaisia erikoisia tapauksia. Mut enpä oo itekkään niiden kanssa tekemisissä.

Minullakin on 15 vuotta vanhempi sisko, jonka kanssa en ole enää tekemisissä. Hän on ollut ilmeisen taraumatisoitunut syntymästäni, sillä hän mm. yo-juhlissani kertoi vierailleni miten kamalaa oli kun minä synnyin. Hän häpesi vanhempiani, koska hankkivat lapsen vielä nelikymppisinä. Hän on myös joutunut minua joskus hoitamaan, joka taitaa yhä vaivata mieltä. Tosin minä sitten olen joutunut hoitamaan koko nuoruuteni ajan useamman illan viikossa hänen lapsiaan hänen töiden vuoksi. Kerran hän puhelimessa alkoi haukkumaan minua kakaraksi ollessani päälle kaksikymppinen erään kiistan tiimoilta. Päättelin hänen yhä elävän sitä aikaa kun oikeasti olin lapsi ja hän nuori. Taisi olla vaikea itselleen myöntää, että vanhenee kun sisko oli nuori ja nätti. Hän on nykyään "sanoutunut" irti suvustamme, joten en tiedä mikä häntä oikeasti risoo.

no siksi täytyy miehen suvusta löytyä joku veepää, koska palstan todistuksen mukaan mies kuitenkin muuttuu liiton kestäessä semmoiseksi itsekin ties mistä epigeneettisestä syystä, ja jostain se piilevä geeni on tarttenut tulla joka sitten herää tekemään tihujaan.

Jouduin katkaisemaan harmikseni välit mieheni siskon kanssa. Hän on meitä huomattavasti vanhempi ja kävi säännöllisesti arvostelemassa meillä kaikkea minuun liittyvää ; sisustusta, ruokia, lastenhoitoa yms..puhui perättömiä. Omituista, mutta tuntuu aivan kuin hän olisi mustasukkainen veljestään. Onneksi anoppi on ihana.

Yhteistyössä