Näin myös meillä,rakkaalla on monta nimeä :heart: niin lapsella kuin muillakin rakkailla! Enkä mä nyt suinkaan tarkoittanut että oltais lapsille isäntä ja emäntä vaan niin kuin yleisesti musta joka talossa/kodissa on isäntä/emäntä tai molemmat!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Huvin vuoksi.
Kutsun häntä myös mm. palloksi jalassani, rakkaaksi riipaksi eiku siipaksi, mieheksi, äijäksi, ukkokullaksi, laillisesti vihityksi aviopuolisokseni ja hanipuppeliksi :xmas:
Juuri pohdiskelin samaa,ja oli hauskaa kun löysin että joku muukin kammoaa samaa nimitystä. Miksei kutsua miestään samantien diktaattoriksi? Tietysti riippuu varmaan naistyypistä millaiseksi itsensä mieltää, pullanhajuinen muumimammatyyppi ei oikein istu minun identiteettiini. Asuuko maalla vai kaupungissa.. Tai saatan olla väärässäkin? Mutta asia on niin, etten maksustakaan suostuisi sanomaan aviomiestäni isännäksi. Mieheni tosin ei ole suomalainen, ja kutsuu minua joko rakkaaksi kun puhuttelee minua omalla kielellään tai muille kun puhuu olen madame tai ma femme. Se tuntuu hyvältä.Mulla vaan särähtää tuo pahasti korviin. Samoin kuin myös se että vaimoa kutsutaan emännäksi. Saisin kohtauksen jos mua sanottais emännäks,huh.