KAIKKI , myös ne köyhät ja työttömät maksavat veroa, miksi se on vaioke aksäittää, Suhteessa vielä enemmän kun se työssäkäyvä.
Tämä se jaksaa aina naurattaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KAIKKI , myös ne köyhät ja työttömät maksavat veroa, miksi se on vaioke aksäittää, Suhteessa vielä enemmän kun se työssäkäyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää;28596379:Se on sitä kommunismia, kun aletaan tasaamaan tuloeroja ja kaikki saa saman palkan ja tuet. Kommunismi on periaatteessa aatteena hieno, kun kaikki saa saman rahan ja ei kateutta ym., mutta se kaatuu siihen, että kohta kaikki lopettaa työnteon ja kehityksen, kun saman rahan saa makaako kotona vai onko arvostetussa työssä.
Tuloeroille on siis syynsä. Raha motivoi ihmisiä pyrkimään parempaan. Lapsilisät on luotu kannustamaan lasten hankintaan.
Rollolle tiedoksi, että verotus kiristyy mitä enemmän tienaa eli kyllä suhteessa rikkaat maksaa niitä veroja enemmän. Sinunkin veroprosentti taitaa olla 10 prosentin luokkaa. Mulla se on 23% ja tavallinen vuorotyötätekevä duunari olen.
kelan päivärahoista menee 22% veroa eili aika paljon!
Millä työllä sä ne kelan päivärahat ansaitset?! Oikeastiko TULOISTA sä mielestäsi maksat 22 pinnaa veroja nostaessasi kelan tukia?!!
omalla työllläni ne olen armastri ansainnut, työnteolla , pöhkö! olen ollut töissä jo 14-vuotiaana kesäisin.
omalla työllläni ne olen armastri ansainnut, työnteolla , pöhkö! olen ollut töissä jo 14-vuotiaana kesäisin.