Miksi PS ei pärjää aluevaaleissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täytyy ottaa huomioon, että helsinkiläiset eivät olleet mukana äänestämässä. Vihreillä on varsin suuri kannatus Helsingissä.

PS:n menekki ei ollut yllätys.
Eli tämä todistaa, että Vihreät on pelkkä Helsingin kupla -puolue. Tosin Vihreät oli Niinistön aikana saavuttamassa valtakunnallista suosiota, mutta seuraavat puheenjohtajat sössivät sen intersektionaalis-räksytyksellään, joka ei kiinnosta ketään Helsingin ulkopuolella.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Eli tämä todistaa, että Vihreät on pelkkä Helsingin kupla -puolue. Tosin Vihreät oli Niinistön aikana saavuttamassa valtakunnallista suosiota, mutta seuraavat puheenjohtajat sössivät sen intersektionaalis-räksytyksellään, joka ei kiinnosta ketään Helsingin ulkopuolella.
juurikin näin, vihreet on ensisijaisesti snadilaisten puolue

ehkä jotain orastavaa kannatusta maakuntauliopistoilla
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Eihän ne enää tule saamaan äänisaaliita missään vaaleissa.

Oikeasti on täysin turhaa rahanhaaskausta koko demokratia. Mitään ei kuitenkaan voi muuttaa hetkessä ja ku muutos viimein saadaan aikaan on se jo vanha ja uutta tarvitaan.

Hidas, tehoton, kallis, jähmeä, turha.
 
vierailija
Eli tämä todistaa, että Vihreät on pelkkä Helsingin kupla -puolue. Tosin Vihreät oli Niinistön aikana saavuttamassa valtakunnallista suosiota, mutta seuraavat puheenjohtajat sössivät sen intersektionaalis-räksytyksellään, joka ei kiinnosta ketään Helsingin ulkopuolella.
Miten niin "pelkkä"?

Joo ymmärrän kyllä, että peräkylillä halutaan kaiken olevan kuin vuosikymmeniä sitten eikä välitetä muuta kuin siitä omasta reviiristä eikä tuon taivaallista muiden ihmisten oikeuksista ja tasa-arvosta.

Mä varmaan kuolisin jossakin maaseudun ahtaassa ilmapiirissä.
 
vierailija
Miten niin "pelkkä"?

Joo ymmärrän kyllä, että peräkylillä halutaan kaiken olevan kuin vuosikymmeniä sitten eikä välitetä muuta kuin siitä omasta reviiristä eikä tuon taivaallista muiden ihmisten oikeuksista ja tasa-arvosta.

Mä varmaan kuolisin jossakin maaseudun ahtaassa ilmapiirissä.
Lisään vielä, että omassa kaupungissani Vihreiden kannatus oli reilusti suurempi kuin Perussuomalaisten, joiden tulos putosi huomattavasti ja hyvä niin. Toki aluevaltuustossa on sitten oma kokoonpanonsa.
 
vierailija
Mä varmaan kuolisin jossakin maaseudun ahtaassa ilmapiirissä.
Ei siellä mikään ahdas ilmapiiri ole. Tällä palstalla mustista moni asuu maailla ja niin mahdottoman letkeetä väkeä. Lissu on stadilainen (kai ihan paljasjalkainen?), mut haaveilee maallemuutosta (ei niinkään maahanmuutosta). Siellä maalla on oikein suvaitsevaista meinikiä kuhan siinä touhussa roti säilyy.

Ohmot ja muut toki suosittelen kaapissa pysymistä tai ainakin sitä ettei tehä ittestä numeroo. Katos kun ei ne heterokkaan siellä tee niistä omista seksijutuista numeroo. Että näin.
 
vierailija
Ei siellä mikään ahdas ilmapiiri ole. Tällä palstalla mustista moni asuu maailla ja niin mahdottoman letkeetä väkeä. Lissu on stadilainen (kai ihan paljasjalkainen?), mut haaveilee maallemuutosta (ei niinkään maahanmuutosta). Siellä maalla on oikein suvaitsevaista meinikiä kuhan siinä touhussa roti säilyy.

Ohmot ja muut toki suosittelen kaapissa pysymistä tai ainakin sitä ettei tehä ittestä numeroo. Katos kun ei ne heterokkaan siellä tee niistä omista seksijutuista numeroo. Että näin.
No ei se vaan sopisi mulle ja haluan asua meren äärellä, kuten suurimman osan elämästäni olen elänyt.

Miksi suosittelet kaapissa pysymistä ja kenelle? Jos minua tarkoitat, niin olen ihan hetero. Mut joo, tuossa kommentissa tulee just esiin se ahdosmielisyys ja suvaitsemattomuus erilaisuutta kohtaan.
 
vierailija
Persuilta unohtui agitoida äänestäjiään vaaliuurnille. Nyt on sitten tyydyttävä vaalitulokseen ja jos ei ole äänestänyt, ei mielestäni voi myöskään urputtaa.
 
Miten niin "pelkkä"?

Joo ymmärrän kyllä, että peräkylillä halutaan kaiken olevan kuin vuosikymmeniä sitten eikä välitetä muuta kuin siitä omasta reviiristä eikä tuon taivaallista muiden ihmisten oikeuksista ja tasa-arvosta.

Mä varmaan kuolisin jossakin maaseudun ahtaassa ilmapiirissä.
Katso Vihreiden tulosta aluevaaleissa. Se on todellinen kannatus Helsingin kuplan ulkopuolella. Vihreää politiikkaa ei kannateta, koska se ei ole ratkaisu mihinkään. Pelkkää identiteetin ympärillä pyörimistä, jolla ei ole reaalitodellisuuden kanssa mitään tekemistä. Itse asiassa vähän yllätyin, miten matalaksi prosentti jäi, sillä Espoo, Jyväskylä ja muut isot kaupungit olivat mukana vaaleissa.
Ei ihmisiä yleensä kiinnosta se, että miesvartaloisen Pirjon on nyt päästävä naisten tiloihin, vaan kiinnostuksen kohteena on talous, työllisyys ja hyvinvointi.
 

Yhteistyössä