Miksi pitäisi käydä töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25735511]Jos naisen palkalla tulee toimeen niiin miksi miehen pitäisi käydä töissä?[/QUOTE]

Aivan. Yhtä hyvin voi olla näin päinkin. :)
Tai jos tulee toimeen ilman palkkaa (ja ilman etuuksia), niin miksi kummankaan pitäisi käydä töissä? No, ei ole pakko.

Tällä hetkellä en käykään vaan opiskelen ja mies elättää. Mutta eihän se reilulta tunnu, joten kyllä minä ainakin haaveilen siitä hetkestä kun itse pystyn tämän talouden kustannuksiin osallistumaan.

Ja kyllä minusta olotila on aika turvaton kun ei ole yhtään sitä omaa rahaa. Jos mies vaikka päättäisi minut pihalle heittää niin varmaan paleltuisin pakkaseen, kun lähimmät sukulaisetkin asuu monen sadan kilometrin päässä. Enkä nyt tarkoita, että tätä joka päivä pelkään, mutta olen realisti ja tiedän kyllä että mitä vain voi tapahtua ja toisen mieli voi muuttua koska vain.

Näin päin se ei toimi. ;)

Miten niin muka ei toimi niin päin että nainen käy töissä ja mies on kotona? Kyllä se voi joillakin toimia, esim. meillä on toiminut kolmisen vuotta. Miehellä on tosin pääomaa, säästöjä perinnön jäljiltä, ja pääomatuloja pienen palkan verran. Tosin varmaan viimeistään syksyllä mies alkaa katsella töitä, kun kaipaa tekemistä. Itse mietin että menisikö sitten jossain vaiheessa opiskelemaan, kun mies tienaa. :-)

Yhteistyössä