Miksi pitää olla VAUVAKUUME?!! Sanokaa miten se loppuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Se aika kuusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Se aika kuusta

Vieras
Nyt se taas alkaa. Se vauvakuume. Kaikki vastaan tulevat kääröt on niiiiiiin mahottoman sulosia. Aamulla katottava 1:sen sarjaa vaan sen takia kun siinä on se Alfie vauva :D

Mutta miten sitä oikeesti jaksaa enää? On jo kolme, ihan yhtä kauheita luonnoltaan kun äitinsä ja isänsä. Vauva aika oli yhtä himskuttia!
Masennuski iski ja sen jälillä vieläkin..

Mutta kun ne on niin söpöjä! Ne pienet vaatteet ja pikkuvaipat narulla kuivumassa. Pikkuset varpaat ja sormet. Pikkunen nenä ja napa.

Mutta kun ne huutaa kaiket yöt! Maitoa ei ehdi tulla kun ei saa nukuttua. Mies ei auta. Vanhimmat lapsetkin vaatii huomiota. Rahaakin taas menis kun pitää hankkia kaikki jutut uudestaa.

Mutta kun näkee miten ne kasvaa ja kehittyy. Oppii uusia juttuja, se elämänilo ja uudet hampaat ja tukkaakin kasvaa.

Eli julmettu rääkyminen kun ikeniä pakottaa. Isompi asuntoki ja auto pitäs hommata. Mies olis sitten töissä 7pv. vk. että saa lainoja maksettua. Minä yksin lasten kanssa siivoan oksennuksia ja kakkavaippoja. Ruokaki pitäs ehtiä laittaa ja auttaa lapsia läksyissä.

Auttakee!!! Puhukaa minulle järkeä!!

Huoh, tuo kuume on varmaan ikuinen ainakin jollain naistyypillä ;) . Meillä kolma lasta myös ja vauva-ajat kaikkea muuta kuin auvoisia (paitsi kuopuksesta josta jo osasin nauttia enkä stressannut turhista). Mies tekee ympäripyöreätä päivää ja yksin arkea pyöritän.
Kaikki järki sekä MIES sanoo, että EI, mutta omassa sisimmässä vaan haikeus ei lopu.
Olen yrittänyt ajatella asiaa niin järkevästi, että minulla on vauvakuume ei lapsikuume, joten se vauva aika menee vuodessa ohi ja niin lyhyen hetken takia ei kannata mennä järkisyiden edelle :|

Alkuperäinen kirjoittaja mjaa:
Sterilisointi... sit on ihan sama vaikka vauvakuume tulee.

No hitsiläinen kun en saa sitä!
Olen 25, kolme lasta, hormonaalinen ehkäisy eikä lateksi käy. Pitäs varmaan alkaa ryyppäämään tai hankkia pöpin paperit niin sais sterilisaation? Ja sosku tietysti lapset...

Alkuperäinen kirjoittaja mammaksnou:
Alkuperäinen kirjoittaja mjaa:
Sterilisointi... sit on ihan sama vaikka vauvakuume tulee.

No hitsiläinen kun en saa sitä!
Olen 25, kolme lasta, hormonaalinen ehkäisy eikä lateksi käy. Pitäs varmaan alkaa ryyppäämään tai hankkia pöpin paperit niin sais sterilisaation? Ja sosku tietysti lapset...

Kyllähän niitten se pitäis antaa jos kolme lasta, kummaa sakkia. Ei sitten muuta ku kokopäivä pöpiksi :)

mä en haluis tota sterisilontia.mun yks kaveri teetti sen.erosi sitten miehestään ja löysi uuden.nyt haluais vauvan muttei onnistu.katuu katkerasti tekojaan.
kysy lääkäriltä sulle sopivaa ehkäisyä.
ja tohon vauvakuumeeseen ei auta kuin uusi vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
mä en haluis tota sterisilontia.mun yks kaveri teetti sen.erosi sitten miehestään ja löysi uuden.nyt haluais vauvan muttei onnistu.katuu katkerasti tekojaan.
kysy lääkäriltä sulle sopivaa ehkäisyä.
ja tohon vauvakuumeeseen ei auta kuin uusi vauva.

...kun niitä on jo kahdelta mieheltä... Ihan riittää nämä miesekoilut jo tälle iälle. Yritin selittää tohtorille että olen jo kansalaisvelvollisuuteni suorittanu ja ai kait ole tarkotus että minun pitää täyttää maailma lapsilla. Parempiankin geenejä on varmasti tarjolla?