E
entinen toinen
Vieras
[QUOTE="Toinen";28146896]Jos sinua helpottaa nuo omat päätelmäsi minun luonteesta ja ulkonäöstä, niin sen kun ajattelet sitten niin. Minä itse tiedän asioiden oikean laidan ja se onneksi riittää minulle. Tasollesi en jaksa alentua, vaikka sitä varmasti toivoisitkin. Ihmettelen miten sinä jaksat täällä nimitellä toisia ihan tuntemattoman ihmisen päätöksistä, ellet sitten itse ole epävarma?[/QUOTE]
Päätelmiä ei ole vaikea tehdä tekstisi luonteesta ja tyylistä.
Ja kuten sanoin, olen itse ollut samassa tilanteessa, mutta osasin kuitenkin pitää järjen päässä, ja ymmärsin asioita. Sinä et osoita mitään sinne suuntaankaan. Kaiken huipuksi sanot, ettei teidän seksielämä kuulu vaimolle. Mies ei ole sinun, vaan vaimon, joten se olet sinä jolle nämä asiat ei kuuluisi. Miksi ihmeessä tunget väliin?
Päätelmiä ei ole vaikea tehdä tekstisi luonteesta ja tyylistä.
Ja kuten sanoin, olen itse ollut samassa tilanteessa, mutta osasin kuitenkin pitää järjen päässä, ja ymmärsin asioita. Sinä et osoita mitään sinne suuntaankaan. Kaiken huipuksi sanot, ettei teidän seksielämä kuulu vaimolle. Mies ei ole sinun, vaan vaimon, joten se olet sinä jolle nämä asiat ei kuuluisi. Miksi ihmeessä tunget väliin?